13:10 uur 01-02-2016

Iedereen kleedt zich scherp net als David Beckham in de nieuwe Modern Essentials Campaign voor H&M

NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Stylistisch icoon David Beckham heeft zijn meest recente H&M-campagne gefilmd voor de lancering van de Modern Essentials-selectie van de voorjaar 2016-collectie van David Beckham. De reclame werd opgenomen in de straten van Lissabon waar David beseft dat iedereen zich net als hem wil kleden. De nieuwe selectie van de Modern Essentials zal vanaf 18 februari worden aangeboden in speciale winkels en op het internet op hm.com .

Dit Smart News-persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: http://www.businesswire.com/news/home/20160130005013/nl/

H&M Modern Essentials Selected By David Beckham (Photo: Business Wire)H&M Modern Essentials Selected By David Beckham (Photo: Business Wire)

Dit is de tweede keer dat David met directeur Fredrik Bond samenwerkt. Ook hier wordt de draad opgenomen van de laatste advertentie waarin de komiek Kevin Hart zich net als David kleedde. In deze nieuwe spot gaat David zijn hotel uit en merkt hij dat iedereen om zich heen hetzelfde draagt als hij, of dit nu kinderen op skateboards zijn, een baby, een oma… iedereen in de stad. Naast de film zal ook een printcampagne worden gepresenteerd, gemaakt door Mario Sorrenti.

De campagne onderstreept de rol die David heeft als stijlvoorbeeld voor miljoenen mannen wereldwijd. David is van mening dat het gaat om een mix van traditionele mannenkleding met frisse ideeën van eigentijdse mannenmode. Alle door David gedragen kledingstukken in de reclamespot zijn door hem gekozen uit de collectie van Modern Essentials en vormen een perfect voorbeeld van zijn tijdloze stijl.

“Ik vermaak me altijd heel goed bij het filmen van de H&M-campagnes. Zij begrijpen volledig mijn stijl en mijn gevoel voor humor. Het was fantastisch om zulke scherpe kleding uit het assortiment van Modern Essentials te dragen, en daarbij zoveel plezier te hebben,” aldus David Beckham.

Dit is de meest recente campagne voor de Modern Essentials geselecteerd en uitgezocht door David Beckham. Elk seizoen ziet een selectie van David Beckham’s favoriete kledingstukken uit de Modern Essentials mannencollectie van H&M, waarin hij een garderobe creëert van moderne basiskleding en nieuwe klassiekers waar mannen gedurende het hele jaargetijde op kunnen vertrouwen.

Voor de campagnefilm, klik hier
Voor campagnefoto’s, klik hier
Voor stillevenbeelden, klik hier

___________________________________________________________________

H & M Hennes & Mauritz AB (publ) is in 1947 opgericht in Zweden en is genoteerd aan Nasaq Stockholm. H&M heeft als bedrijf de missie duurzaam mode aan te bieden tegen een betaalbare prijs. De groep omvat naast H&M the brands & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki en Weekday, en H&M Home. H&M heeft meer dan 3.800 winkels in 61 markten, met inbegrip van franchisemarkten. In 2014 bedroeg de omzet inclusief BTW, SEK 177 miljard, en het heeft meer dan 132.000 werknemers in dienst. Kijk voor meer informatie op hm.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.

Contacts

H&M
Marybeth Schmitt, 212-564-9922
Mediarelations.US@hm.com
of
P aul Wilmot Communications
Nicolette Ficchi, 212-206-7447
NFicchi@paulwilmot.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr