10:49 uur 06-12-2017

Moxtra werkt samen met ABN Amro aan sterke communicatiefuncties voor Prospery, het nieuwe project voor digitaal vermogensbeheer van ABN Amro

CUPERTINO, Calif.–(BUSINESS WIRE)– ABN Amro lanceert Prospery, een uniek en volledig digitaal aanbod voor vermogensbeheer in Duitsland dat wordt ondersteund door het samenwerkingsplatform van Moxtra. De service Prospery bestaat uit functies met Moxtra, inclusief veilige berichten, bankdiensten via video en samenwerken aan documenten. De dienstverlening is gericht op moderne, digitaal vaardige cliënten die contact willen houden met hun vermogensbeheerder.

Doordat Moxtra’s functies zijn geïntegreerd in Prospery kunnen cliënten met de app in een beveiligde omgeving elkaar berichten sturen, samenwerken aan documenten en videogesprekken voeren met coaches en ondersteunende dienstverleners. Alle details, zoals conversaties en transacties, worden naast een volledige auditdossier opgeslagen om te kunnen voldoen aan de actueelste wettelijke verplichtingen. Nog belangrijker is dat het cliënten de kans biedt gesprekken uit het verleden op ieder moment en op iedere locatie in te zien.

 

Moxtra Partners with ABN Amro to Deliver Powerful Client Engagement Capabilities for Prospery, a New ABN Amro Digital Wealth Management Initiative

CUPERTINO, Calif.–(BUSINESS WIRE)– ABN Amro launches Prospery, a unique digital only wealth management offering in Germany, powered by Moxtra’s collaboration platform. The Prospery service embeds Moxtra enabled capabilities including secure messaging, video banking, and document collaboration for today’s digital savvy clients to engage with their wealth manager on demand.

With Moxtra’s capabilities integrated within Prospery, clients can message, collaborate over documents, and connect on video calls with coaches and support agents, in a secure environment within the bank’s application. All details, such as conversations and transactions, are saved with a full audit trail enabling compliance with the latest regulations, but more importantly providing clients with an opportunity to view their past conversations at any time, from any location.

Omar el Khamlichi, Chief Operational Officer (COO) of Prospery states: “We are happy Moxtra helped us deliver our proposition to the market. In our view, Moxtra delivers a unique product that truly helps make our proposition come to life. Not only the unique collaboration features, but as important are the drive, creativity and expertise that define Moxtra. As a new business initiative, Prospery wants to deliver the best customer engagement and continuously evolve based on the wishes of it’s customers. Moxtra fits well with us. They think in possibilities, are an expert in collaboration, and are extremely client oriented. This makes Moxtra the perfect partner for us.”

Contacts

Moxtra
Leena Iyar
Head of Marketing
leena@moxtra.com

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.