13:10 uur 27-06-2018

Jan de Rijk Logistics wakkert groei aan met Lanetix CRM

SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)–

Gestroomlijnde processen en automatisering met Lanetix vergroten de productiviteit, responsiviteit en verantwoordelijkheid om klanten tevreden te stellen

Jan de Rijk Logistics heeft zijn opportunity management processen gemigreerd naar het cloud-gebaseerde klantenlifecycle CRM platform van Lanetix. Om de voortdurende groei bij te houden als gevolg van zowel overnames als integratie van nieuwe bedrijven en succesvolle bedrijfsontwikkeling, heeft Jan de Rijk Logistics het Lanetix digitale platform geïmplementeerd om processen te standaardiseren, zichtbaarheid te creëren en verantwoordelijkheid te vergroten.

Door de Lanetix CRM Workflow, Collaboration en Stage Gate oplossingen, stelt Lanetix Jan de Rijk Logistics in staat om:

  • Aan taken samen te werken met verschillende teams en rollen om de kwaliteit, responstijd en nauwkeurigheid van de offertes voor prospecten en klanten te verbeteren.
  • Iedere maand uren werk te besparen met het creëren van pijplijn en activiteitsrapporten die nu automatisch worden gegenereerd en verspreid tussen teams en senior management
  • Sales managers real-time inzichten te bieden vanaf hun desktop en mobiele toestellen in verkoopactiviteit rond hun meest belangrijke klanten.

“Lanetix helpt ons onze systemen, processen en gegevens te consolideren in een enkel tool met een 360 graden overzicht over onze prospecten en klanten,” legde Robert Kleppers, Commercieel directeur van Jan de Rijk Logistics, uit. “Vanwege Lanetix’s exclusieve focus op de logistieksector, kunnen we hun branchekennis en best practicies inzetten om sneller te werken en eerder dan de concurrentie op markttrends te reageren.”

“We hebben en stap naar voren gedaan voor ons bedrijf,” zei Sebastiaan Scholte, CEO van Jan de Rijk Logistics en voorzitter van The International Air Cargo Association. “De implementatie van Lanetix is onderdeel van onze poging om in systemen te investeren om duurzame, winstgevende groei te creëren.”

“Lanetix is blij om te werken met Jan de Rijk Logistics en verwelkomt Sebastiaan Scholte in onze Adviesraad,” voegde Lanetix President en oprichter, John Golob eraan toe. “We zien onze samenwerking met Jan de Rijk Logistics als een bevestiging van onze toewijding aan de logistieksector, en de kracht van enterprise cloud software. We zie ernaar uit om vele jaren samen te werken.”

Over Jan de Rijk: Jan de Rijk Logistics, gevestigd in Nederland, is een vooraanstaande Europese transport- en logistiekaanbieder, die werkt met een groot, modern en divers wagenpark van meer dan 1000 voertuigen in Europa. Het bedrijf biedt ook magazijndiensten en detailhandeldistributie. Jan de Rijk Logistics heeft 27 kantoren in 14 landen en meer dan 1.300 medewerkers in heel Europa. Meer informatie op janderijk.com.

Over Lanetix: Lanetix is ’s werelds enige CRM software exclusief voor de globale logistiek- en transportsector. De Lanetix softwaresuite vergroot bid desk en Global Tender winkansen, verbetert verantwoordelijkheid naar de klant en vermindert uitval, elimineert bereikuitberiding en comprimeert het QBR-proces van maanden tot uren. Expediteurs, vervoerders, binnenlandse brokerage, LTL en intermodale aanbieders gebruiken Lanetix in plaats van formulier-gebaseerde CRM’s gemaakt voor discrete fabrikanten. Met duizenden abonnee’s in heel Europa, Noord-Amerika, Azië en het Midden-Oosten, wordt Lanetix ondersteund door Salesforce Ventures, Vertical Ventures, B-Capital, Jackson Square Ventures, Primera Capital en Manzanita Capital. Meer informatie op lanetix.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Lanetix

Katherine Jacobs

katherine.jacobs@lanetix.com