11:47 uur 11-10-2018

RRD wint 2018 NASSCOM Customer Service Excellence Award

CHICAGO–(BUSINESS WIRE)–

Maakt gebruik van gerobotiseerde procesautomatisering om de bedrijfsactiviteiten voor Experian UK te transformeren

R.R. Donnelley & Sons Company (RRD) (NYSE:RRD), een toonaangevende wereldwijde leverancier van multichannel-oplossingen voor marketing- en bedrijfscommunicatie, kondigde vandaag aan dat het de 2018 NASSCOM Customer Service Excellence Award in de categorie “Proces-efficiëntie” gewonnen heeft. De onderscheiding werd uitgereikt tijdens de 20th NASSCOM BPM Strategy Summit in Bangalore, India, een van de grootste evenementen op het gebied van Business Process Outsourcing (BPO) en Information Technology Outsourcing (ITO) in de wereld.

De NASSCOM Customer Service Excellence Award erkent bedrijven die gebruikmaken van digitale en ontwrichtende technologieën om de manier waarop ze hun klanten helpen te transformeren zodat nieuwe inkomstenstromen en klantervaringen gecreëerd worden. RRD werd uitgereikt in de categorie “Proces-efficiëntie” voor de implementatie van gerobotiseerde procesautomatisering (RPA – Robotic Process Automation) voor Experian UK. RRD’s RPA-oplossing beschikt over een digitale technologie om repetitieve handmatige taken te elimineren of te reduceren, waardoor de efficiëntie en kwaliteit verbeterd en de operationele kosten verlaagd worden.

“We zijn vereerd om door NASSCOM erkend te worden voor ons werk met Experian UK”, aldus Mike Gordon, President Global Services, RRD. “We zijn trots op onze nauwe samenwerking met onze klanten om een diepgaande kennis te krijgen van hun bedrijfsactiviteiten zodat we transformationele oplossingen kunnen leveren die hun bedrijfsprestaties zullen verbeteren. Tijdens onze werkzaamheden met Experian UK, waren we in staat om de technologie van gerobotiseerde procesautomatisering te gebruiken om de efficiëntie en nauwkeurigheid te verbeteren van een groot aantal interacties die zij met hun klanten hebben.”

“We waren pioniergebruikers van gerobotiseerde procesautomatisering omdat we een kans zagen om onze klanten te helpen gebruik te maken van opkomende technologieën om innovatieve communicatieoplossingen te creëren”, aldus Ken O’Brien, Executive Vice President en Chief Information Officer, RRD. “Onze werkzaamheden met Experian UK is een geweldig voorbeeld van de manier waarop onze teams het gebruik van nieuwe technologieën in al onze productlijnen blijven uitbreiden om onze klanten te helpen hun activiteiten te verbeteren en aanzienlijke kostenbesparingen te realiseren.”

De National Association of Software and Services Companies (“NASSCOM”) is een handelsvereniging zonder winstoogmerk van de Indian Information Technology en Business Process Outsourcing sectoren.

Ga voor meer informatie over RRD’s procesadviezen en operationele ondersteuningsdiensten naar de RRD Global Outsourcing Solutions-website.

Over RRD

RRD is een toonaangevende wereldwijde leverancier van multichannel-oplossingen voor marketing- en bedrijfscommunicatie. RRD beschikt, met meer dan 50.000 klanten en 43.000 werknemers in 34 landen, over het meest uitgebreide oplossingenaanbod in de sector, speciaal ontwikkelt om bedrijven, van klein tot groot, te helpen om klantbetrokkenheid te optimaliseren en bedrijfsactiviteiten binnen het volledige klantentraject te stroomlijnen. RRD biedt een uitgebreid portfolio met capaciteiten, ervaringen en schaalbaarheid waarmee organisaties over de hele wereld in staat gesteld worden om hun strategieën voor marketing en bedrijfscommunicatie te creëren, beheren, leveren en optimaliseren.

Ga voor meer informatie over RRD naar onze website op www.rrd.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

 

Contacts

Media Contact:
Affect voor RRD
Mark LoCastro
212-398-9680
mlocastro@affect.com