Kezzler en Toppan America maken strategisch samenwerkingsverband in Noord-Amerika bekend
Oslo, Noorwegen–(BUSINESS WIRE)– Kezzler AS, een mondiaal leider in het uniek en interactief maken van merken en Toppan Printing Company America, Inc. (Toppan America), een dochter van Toppan Printing Co., Ltd en een wereldwijd actieve drukkerij hebben vandaag een strategisch samenwerkingsverband ( www.toppan-kezzler.com) in Noord-Amerika bekendgemaakt om een gecombineerde druk- en kosteneffectieve serialisatietechnologie op de markt te brengen voor wereldwijd management van merkbescherming, de toeleveringsketen en consumentenbetrokkenheid.
“Toppan verrichtte een uitgebreide evaluatie van de markt en technologieën voor serialisatie en is van mening dat Kezzler de meest kosteneffectieve en schaalbare oplossing biedt voor onze mondiale klanten. Onze gecombineerde oplossing biedt de markten van luxe artikelen, parfum, schoonheid en gezondheid en wellness nieuwe en bijna real time mogelijkheden voor consumentenbetrokkenheid, marketing en consumenteninformatie,” aldus Masa Tatewaki, president van Toppan America. “Toppans brede scala van beveiligingstechnologieën zal aangevuld door Kezzlers softwareoplossing ook veel van de erkende merken in de wereld meerdere lagen van bescherming bieden tegen namaak, vervalsing en afleiding.”
De behoefte aan innovatieve en superieure anti-namaaktechnologieën groeit snel. Schattingen in de VS van de kosten van namaak liggen tussen de $ 250 tot $ 600 miljard jaarlijks en schattingen van de internationale handel in namaakgoederen overschrijden in 2015 de $ 1,7 biljoen. Alleen al de VS heeft verifieerbare ervaring van 23.140 aan beslagleggingen gerelateerd aan namaak in 2014 en $ 1,22 miljard als de totale waarde van de namaakbeslagleggingen (MSRP) in 2014.
Volgens de Organisation for Economic Co-operation and Development 2016:
- Import van namaak- en geplagieerde goederen hebben een waarde van bijna een half biljoen dollar per jaar, wat overeenkomt met circa 2,5% van de mondiale import
- De totale waarde van de geïmporteerde namaakgoederen was in 2013 wereldwijd $ 461 miljard (totale import in de wereldhandel $ 17,9 biljoen)
- Tot 5 procent van de geïmporteerde goederen in de Europese Unie zijn vervalsingen
- Amerikaanse, Italiaanse en Franse merken het vaakst
- In veel gevallen gaat de handel in vervalsingen verder in de richting van de georganiseerde misdaad
- De meeste namaakgoederen vinden hun oorsprong in landen met een gemiddeld inkomen of opkomende landen, met China als topproducent
Volgens de internationale kamer van koophandel (International Chamber of Commerce, ICC) bedragen de kosten van verlies aan belastinginkomsten en bijkomende welvaartsuitgaven ten gevolge van namaakgoederen alleen al in de ontwikkelde landen tot $ 125 miljard. En een verlies van 2,5 miljoen banen ten gevolge van namaakproducten.
Met gebruikmaking van encryptietechnologieën en een op de cloud gebaseerde oplossing kunnen merkeigenaren geheel op maat gemaakte loyaliteits- en informatieprogramma’s maken via een unieke identifier (unique identifier, UID). Consumenten hoeven alleen maar de code op het product te typen, aan te klikken of te appen. Op dat moment weet de merkeigenaar bijna in real time wie de authenticiteit van het product heeft bevestigd en waar zij zijn gelokaliseerd. Deze interactie geeft merkeigenaren unieke informatie over de consument en de unieke informatie van de consument over het product.
“Kezzler is zeer verheugd de krachten te kunnen bundelen met een ander mondiaal bedrijf met ultramodern IT-informatiemanagement en de allernieuwste beveiligingstechnologie. Als onderdeel van onze agressieve groei voor de volgende paar jaar en de grote kansen op de markt wat betreft merkbescherming en consumentenbetrokkenheid is een samenwerking aangaan met de grootste en beste drukkerij- en verpakkingsbedrijven in de wereld een sleutelstrategie. Toppans mondiale voetafdruk en reputatie zijn erg bekend en gerespecteerd en de twee bedrijven zetten zich in voor een nieuwe serialisatiestandaard voor mondiale bedrijven,” merkte Thomas Kormendi, CEO van Kezzler op.
Over Kezzler
Kezzler AS is een wereldmarktleider op het gebied van serialisatietechnologie en bedrijfsplatforms ontworpen voor de industrie. De missie van Kezzler is het standaardiseren van serialisatie en het veranderen van wereldwijde bedrijfspraktijken door productitems digitaal uniek en interactief te maken. Kezzler heeft vestigingen in de Verenigde Staten, India, Oostenrijk, Nederland en China. Ga voor meer informatie over Kezzler naar www.kezzler.com.
Over Toppan
TOPPAN PRINTING CO., LTD. Toppan is opgericht in 1900 en heeft de expertise op het gebied van drukbeveiligingen op een hoger plan gebracht. Hieronder vallen bankbiljetten, grenscontroledocumenten en verzamelde informatieverwerkingstechnologieën ondersteund door geavanceerde beveiliging. Toppan is wereldwijd actief en heeft circa 49.000 mensen in dienst. Toppan meldde een winst van circa USD 14 miljard over het fiscale jaar dat eindigde op 31 maart 2015. Het informatie- en communicatiesegment biedt beveiligde activiteiten, zoals drukken van producten die verband houden met beveiliging, bankboekjes, integrated circuit (IC)-kaarten, en biedt ook marketing- en contentactiviteiten. Het Living & Industry-segment biedt verpakking, binnenhuisinrichtingsmaterialen, en functionele producten en producten die verband houden met energie. Het elektronicasegment biedt producten die verband houden met display- en halfgeleidergerelateerde producten. Ga voor meer informatie naar www.ta.toppan.com / www.toppan.co.jp/english/ www.toppan-kezzler.com.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160525005686/nl/
Contacts
Kezzler AS
Paul Laland, 1-415-519-6610
p.laland@kezzler.com
of
Toppan
Brian Healy, 1-212-489-7740 ext. 515
bhealey@ta.toppan.com