Daymon Worldwide publiceert “The Next World: How Millennials Will Shape Retail”
PORTO SALVO, Portugal–(BUSINESS WIRE)– Daymon Worldwide, een wereldwijd toonaangevend bedrijf voor kleinhandel en een pionier op het gebied van huismerken, publiceert vandaag ” The Next World: How Millennials Will Shape Retail,” – De volgende wereld: Hoe de millennials vorm gaan geven aan de kleinhandel – een wereldwijd marktonderzoek over millennials. De studie onderzoekt de nuances en waarden van deze generatie om een beter begrip te krijgen over hoe ze de toekomst van de kleinhandel vorm gaan geven. Het onderzoeksproject werd in april 2016 uitgevoerd, en meer dan 7000 millennials en Generatie X-ers in vijf continenten en 14 landen in de hele wereld werden geënquêteerd.
Dit Smart News-persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: http://www.businesswire.com/news/home/20160620005189/nl/
“In het jaar 2030 zijn er in de Verenigde Staten meer millennials dan mensen van een andere generatie, zelfs meer dan babyboomers,” stelt de VP van Daymon Worldwide Vasco Brinca. “We hebben nog nooit een generatie als deze meegemaakt, voor een groot deel omdat ze zijn opgegroeid met economische onzekerheid en een hoge werkloosheid, en omdat ze altijd online zijn. Het is uiterst belangrijk om nu deze generatie en haar cultuur te bestuderen om erachter te komen welk effect ze straks krijgen op de toekomst van de wereld.”
Daymon Worldwide’s Millennial Research beoordeelt millennials op drie belangrijke gebieden: hun gedragingen en overtuigingen, hun winkel- en consumptiegedrag, en hun perceptie van merkartikelen en huismerken.
Bevindingen
Winkel- en consumptiegedrag
Millennials vertonen een ongestructureerd koopgedrag en winkelen vaak en langdurig. Als ze kruidenierswaren gaan kopen, schaffen ze – in tegenstelling tot Gen-X-ers die een voorraad voor een paar dagen aanleggen – alleen aan wat ze onmiddellijk nodig hebben.
Ideeën over merkartikelen en huismerken
In vergelijking met de Gen X zijn millennials minder merktrouw. Negenentwintig procent van de millennials en 35 procent van de Gen X zeggen dat ze “meestal hetzelfde merk kopen, maar af en toe wel andere merken uitproberen” en 26 procent van de millennials zeggen dat ze waarschijnlijk “welk merk dan ook kopen waar ze op dat moment maar zin in hebben.”
Het onderzoek onthult ook indrukwekkende data over de gedragingen en overtuigingen van millennials, hun online gewoonten, hun opvoeding en gezinstrends, de balans tussen werk en leven, en gezondheidsgedrag.
Voor meer informatie over “The Next World: How Millennials Will Shape Retail” bezoekt u: http://www.thenextworldinretail.com.
Over Daymon Worldwide:
Daymon Worldwide biedt deskundige detailhandelsstrategieën en -diensten die uw kassa laten rinkelen. We zijn de mondiale leiders in het opbouwen van succesvolle huismerken, en we leveren ervaringsgerichte consumentenmarketing en winkeldiensten met een grote impact. Voor meer informatie gaat u naar www.daymon.com.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160620005189/nl/
Contacts
Voor Daymon Worldwide
Emily Roy, 212-279-3115 x232
eroy@prosek.com