Honor stuurt de wereldwijde groei van smartphones aan met de lancering van Honor 8
SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– Bij de California Academy of Sciences heeft Honor, een wereldwijd smartphonemerk dat zich richt op millennials (consumenten geboren tussen 1980 en 2000), vandaag de nieuwe Honor 8 gelanceerd, Honor’s smartphone-paradepaardje voor jonge ‘mobile natives’ die op zoek zijn naar iets bijzonders. Daarnaast werd Brooklyn Beckham geïntroduceerd als wereldwijd ambassadeur van Honor, bij de release van zijn documentairefilm.
Sinds de introductie in december 2013 – slechts twee korte jaren geleden – heeft Honor een enorme groei bereikt en zich ontwikkeld tot een innovatief e-brand-marktleider. De producten van het bedrijf zijn nu verkrijgbaar in meer dan 74 landen. Honor 8 werd in juli in China geïntroduceerd en zal spoedig in Europa op de markt worden gebracht. Honor heeft in 2015 meer dan 40.000.000 apparaten verzonden en is vergeleken met het voorgaande jaar gegroeid met 100 procent, waarmee het zijn positie als marktleidend wereldwijd e-brand versterkt.
“Honor heeft zich altijd ingezet voor degenen die zich jong van geest voelen door hen in staat te stellen hun doelen te bereiken en hun unieke gezichtspunten te delen. Ons bedrijfsmodel is eenvoudig: de best beschikbare technologie maken om aan de behoeften van ‘digitale natives’ te voldoen en het voorkeursmerk te worden bij de millennials. Wij zien onszelf echt als een katalysator die jonge mensen helpt de wereld te verkennen, hun mogelijkheden te ontsluiten en hun dromen waar te maken,” aldus George Zhao, president van Honor Global.
Als een merk dat voornamelijk digitaal is, brengt Honor innovatieve functies en de beste prestaties strategisch in balans met fris ontwerp en een aantrekkelijke prijsstelling. Deze benadering is in de Honor 8 duidelijk aanwezig, met de schitterende buitenkant en de slimme binnenkant. Het prachtige design en de baanbrekende technologie waaronder een 12MP-dual-lenscamera, met zowel kleur als monochromatische sensoren die scherpere en levendigere plaatjes maken. Bovendien is er een veelzijdige aanraakfunctie met level-four- en 3D-vingerafdrukleestechnologie dat een verbeterde ervaring levert wat betreft snelheid en veiligheid. Honor 8 is ook voorzien van 2,3 GHz octa-core CPU en een 3000 mAh accu* om te kunnen omgaan met actief dagelijks gebruik.
“Wij ontwierpen de Honor 8 voor creatieve mensen, voor helden. Brooklyn is als eerzuchtig fotograaf die zijn eigen weg vond, de perfecte vertegenwoordiger van die gedachte,” aldus Zhao.
Een merk gemaakt door millennials voor millennials, Honor ontwerpt pro-actief een breed assortiment betrokkenheidsprogramma’s en activiteiten met sport, entertainment en muziek om in nauwe wisselwerking met hun consumenten te staan en jonge mensen aan te moedigen zich uit te drukken, hun mogelijkheden uit te dagen en hun passies na te jagen. Honor werkt samen met celebrities en erkende opinieleiders in sleutelmarkten die invloed hebben op consumentengemeenschappen en de geest vertegenwoordigen van moedig zijn en zich jong voelen. Andere ambassadeurs van het Honor-merk zijn onder meer Kris Wu (China/Azië) en anderen die nog worden bekendgemaakt.
Beschikbaarheid:
In de Verenigde Staten zal de Honor 8 Android-smartphone verkrijgbaar zijn in sapphire blue (saffierblauw), pearl white (parelwit) en midnight blue (nachtblauw). De door de fabrikant geadviseerde prijzen starten bij $ 399,99 voor het 32-GB-model en $ 449,99 voor het 64-GB-model.
De voorverkoop begint van 17 augustus tot 3 september bij de volgende winkeliers: Amazon, Best Buy, B&H Photo Video en Newegg en op HiHonor.com/us/.
Gedurende de eerste 60 dagen zal Best Buy uitsluitend de sapphire-blue-editie aanbieden.
Klanten die Honor 8 in de voorverkoop bestellen zullen ook een cadeaubon van $ 50 1 ontvangen van deelnemende winkeliers.
1 HiHonor.com zal in plaats van een cadeaubon $ 50 terugstorten .
Over Honor
Honor is een vooraanstaand smartphone-e-brand. Het merk is ontwikkeld in lijn met de slogan van het bedrijf, “for the brave” (“voor helden”), om tegemoet te komen aan de behoeften van millennials door internetgeoptimaliseerde producten die superieure gebruikerservaringen bieden, tot actie inspireren, creativiteit aanmoedigen en jonge mensen in staat stellen hun dromen waar te maken. Hierdoor heeft Honor zich onderscheiden door hun eigen moed onder de aandacht te brengen om dingen anders te doen en de nodige stappen te zetten om de nieuwste technologie en innovaties voor hun klanten aan te kondigen.
[*Gebruikelijke waarde]
Ga voor meer informatie naar Honor online op http://www.hihonor.com of volg ons op:
https://www.facebook.com/USAhonor
https://www.instagram.com/HonorUSA
https://twitter.com/Honor_USA
https://www.youtube.com/HonorUSA
https://plus.google.com/HonorUSA
1 HiHonor.com zal in plaats van een cadeaubon $ 50 terugstorten .
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160817006294/nl/
Contacts
Racepoint Global voor Honor
Jesica Church, 415-694-6700
honor@racepointglobal.com