Zijne Heiligheid Paus Franciscus spreekt Time Inc’s Fortune 2016/Time Global Forum toe in het Vaticaan
ROME–(BUSINESS WIRE)– Op 2 en 3 december bracht Time Inc.’s (NYSE:TIME) 2016 Fortune/Time Global Forum selecte wereldwijde Fortune 500 CEO’s, leden van de Time 100 en non-profit, academische, religieuze en vakbondsleiders bijeen om de noodzaak te bespreken van een mondiaal economisch systeem dat zowel de groei stimuleert als de voordelen daarvan breder verspreidt. De tweedaagse conferentie, gehouden in Rome en in het Vaticaan, werd vandaag beëindigd met een speciale pauselijke audiëntie en een toespraak van Zijne Heiligheid Paus Franciscus.
De opmerkingen van Zijne Heiligheid Paus Franciscus, die hij deze morgen deed in de Clementine Hall in het Vaticaan, zijn hier te lezen: http://for.tn/2gRLJG4
Geïnspireerd door de oproep van de paus voor meer en betere banen, bredere welvaart en duurzame manieren om de armen te verheffen, was het thema van het Global Forum van 2016 ‘The 21st Century Challenge: Forging a New Social Compact.’ Op het evenement stond een op oplossingen gebaseerd gesprek centraal dat zich richtte op het stimuleren van transformatieve maatregelen van de particuliere sector voor de creatie van een inclusievere en menselijkere economie en om bij te dragen aan het uitbannen van armoede en het oplossen van het vluchtelingenprobleem in de hele wereld. Op de eerste dag van het forum vonden themadiscussies en werkgroepssessies over deze onderwerpen plaats in het Westin Excelsior Hotel in Rome. De deelnemers produceerden een uitgebreid verslag met meer dan twintig oplossingen, dat vandaag in het Vaticaan gepresenteerd werd aan Zijne Heiligheid Paus Franciscus.
In een brief aan Zijne Heiligheid Paus Franciscus die het verslag begeleidt, schrijven Time Inc. Chief Content Officer en Fortune Editor-in-Chief Alan Murray en Time Inc. News Group Editorial Director en Time Editor-in-Chief Nancy Gibbs, “Door hun beleid en praktijken, door de acties van hun werknemers en hun leveranciers, en door het voorbeeld dat ze stellen als leiders, hebben deze CEO’s en hun bedrijven het vermogen om veel goed te doen in de wereld. … In aanvulling op het stimuleren van de inspanningen van de mensen die hier zijn, hopen we dat het werk van deze groep andere zakelijke leiders en bedrijfshoofden zullen inspireren om soortgelijke maatregelen te nemen.”
Kijk hier voor meer verslaggeving over het Fortune/Time Global Forum.
Een Host Comité van zakelijke en filantropische leiders droeg bij aan de ontwikkeling van het programma van het Forum, woonde het evenement bij, modereerde gesprekken en nam een actieve rol bij de ontwikkeling van werkende oplossingen. Onder de leden van het Global Forum Host Comité van 2016 bevonden zich de CEO’s van Dow Chemical, IBM, Johnson & Johnson, Monsanto, McKinsey, Siemens, Virgin Group en WPP, evenals leiders van non-profit organisaties, waaronder de Rockefeller, Ford en Mo Ibrahim Foundations.
Het Global Forum is een van de meer dan een dozijn live evenementen die jaarlijks worden geproduceerd door Fortune Live Media, waaronder Fortune Most Powerful Women, Fortune Brainstorm Tech en Fortune MPW Next Gen. Time Inc. is een wereldwijde leider in live media, met een aantal van ‘s werelds meest prestigieuze merkevenementen, waaronder de Food & Wine Classic, het Essence Festival, Sports Illustrated Swimsuit, Time 100 Gala en nog veel meer. Sinds de onderneming in 2014 een naamloze vennootschap werd, heeft Time Inc. haar merken aanzienlijk verder uitgebreid in de sector voor live evenementen en verwierf ze INVNT, een wereldwijd merkcommunicatiebureau. In het afgelopen jaar heeft Time Inc. het Entertainment Weekly PopFest en de InStyle Awards gelanceerd, naast andere evenementen.
OVER TIME INC.
Time Inc. (NYSE: TIME) is een toonaangevend contentbedrijf dat maandelijks meer dan 150 miljoen consumenten bereikt via ons portfolio van premium merken op verschillende platforms. Door het combineren van onze onderscheidende content met onze eigen gegevens en op mensen gebaseerde targeting, bieden wij zeer gedifferentieerde end-to-end oplossingen voor marketeers in het gehele multimedialandschap. Tot onze invloedrijke merken behoren People, Time, Fortune, Sports Illustrated, InStyle, Real Simple en Southern Living, evenals meer dan 50 verschillende titels in het Verenigd Koninkrijk. Time Inc. breidt de kracht van onze merken uit via verschillende acquisities en investeringen, waaronder Viant, een reclametechnologiebedrijf met een gespecialiseerd, op mensen gebaseerd marketingplatform; The Foundry, Time Inc.’s creatieve lab en content studio; en het People Entertainment Weekly Network (PEN). Het bedrijf is ook de thuisbasis van beroemde evenementen zoals de Time 100, Fortune Most Powerful Women, People’s Sexiest Man Alive, sporter van het jaar van Sports Illustrated, de Essence Festival en de Food & Wine Classic in Aspen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20161203005063/nl/
Contacts
Time Inc.
Kerri Chyka, +1 917.297.4007
kerri_chyka@timeinc.com
of
APC O Worldwide
Eugenia Isoletti, +39 06.697.666.1
e isoletti@apcoworldwide.com,
of
Pietro Battistella, +39 366.452.7513
pbattistella@apcoworldwide.com