Triton Digital kondigt voortzetting aan van accreditering van Media Rating Council
LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– Triton Digital, een toonaangevende leverancier van technologie voor de audio-industrie, heeft vandaag aangekondigd dat het het jaarlijkse audit- en accreditatieproces van de Media Rating Council voor hun Webcast Metrics® (WCM)-product en voor de Pandora-implementatie van Webcast Metrics Local (WCML) heeft afgerond. Geaccrediteerde WCM-statistieken omvatten Total Listening Hours (TLH), Cume (LT-methodologie), Average Time Spent Listening (ATSL), Sessions Started (SS), Active Sessions (AS) en Average Active Sessions (AAS). Geaccrediteerde WCML Pandora-statistieken omvatten Total Listening Hours (TLH), Cume, Cume Rating, Average Time Spent Listening (ATSL), Sessions Started (SS), Active Sessions (AS) en Average Active Sessions (AAS). De MRC-raad heeft de accreditering voor alle bovengenoemde statistieken voortgezet. De raad heeft geen actie ondernomen ten aanzien van de AQH- en AQH-score, die op dit moment geaccrediteerd blijven.
“We blijven vastbesloten om de groei van de online audio-industrie te stimuleren. Het leveren van betrouwbare, uitgebreide luisterdata van het publiek is een verantwoordelijkheid die we serieus nemen,” aldus John Rosso, President van Market Development bij Triton Digital. “We zijn er trots op het jaarlijkse auditproces van de MRC afgerond te hebben en kijken ernaar uit om te blijven voorzien in de nauwkeurigste en volledigste gebruiksdata voor streaming audio ten behoeve van onze klanten, partners en de audio-industrie in het algemeen.”
Webcast Metrics is op tellingen gebaseerd en gaat niet uit van monsters, enquêtes of dashboards, maar meet het werkelijke gebruik zonder schattingen. Webcast Metrics Local is een marktspecifieke meetoplossing die vergelijkbaar is met het nationale meetproduct. De marktspecifieke gegevens van Webcast Metrics Local stellen agentschappen en adverteerders in staat om publiek binnen specifieke, door Triton bepaalde markten te evalueren.
Over Triton Digital
Triton Digital’s® ( https://www.tritondigital.com/) technologie sluit sinds 2006 de levering van audio aan op de vraag naar reclame en biedt de technische backbone voor de digitale audiomarkt. Dankzij de innovatieve technologie van het bedrijf kunnen zowel live als on-demand uitgevers wereldwijd publiek en inkomsten opbouwen. Als pionier in de ruimte heeft Triton Digital dat publiek voor het eerst programmatisch beschikbaar gesteld en daarmee de efficiëntie van het kopen door publiek gemaximaliseerd voor adverteerders over de hele wereld.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170510006766/nl/
Contacts
Triton Digital
Kristin Charron, +1 514-448-4037
Kristin.charron@tritondigital.com