Zwitsers wearablemerk MyKronoz kondigt verkrijgbaarheid van ZeTime aan, ‘s werelds eerste hybride smartwatch met mechanische wijzers op kleurentouchscreen
GENÈVE–(BUSINESS WIRE)– Na een historische crowdfundingcampagne die meer dan $ 6 miljoen heeft opgeleverd, heeft MyKronoz, het voornaamste horlogemerk voor de slimme generatie, vandaag het debuut bekendgemaakt van haar ZeTime hybride smartwatch op IFA 2017. Het horloge wordt tentoongesteld en zal beschikbaar zijn voor demonstraties op IFA van 1 t/m 6 september in Berlijn en voor het eerst in de Verenigde Staten op MWC Americas van 12 t/m 14 september in San Francisco. Wereldwijde verkrijgbaarheid en verzenddatums zijn ook aangekondigd en staan beide gepland voor september.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: http://www.businesswire.com/news/home/20170831005543/nl/
ZeTime is ‘s werelds eerste hybride smartwatch met mechanische wijzers op een TFT-kleurentouchscreen, en combineert het klassieke ontwerp van een traditioneel Zwitsers uurwerk met de meest geavanceerde functies van een smartwatch. MyKronoz’s eigen ‘Smart Movement’-technologie zorgt ervoor dat de altijd werkende wijzers van de ZeTime maximaal 30 dagen kunnen functioneren op een enkele lading; de primaire functie van het horloge – de tijd aanwijzen – wordt hierbij altijd gegarandeerd. Het hybride horloge is verkrijgbaar in de maat Regular (44 mm) en Petite (39 mm) en is geprijsd vanaf $ 199,90, wat het tot zowel een esthetische als betaalbare optie maakt.
ZeTime is een echte crossover wearable zonder compromissen, en is een demonstratie van de bedrijfsvisie van MyKronoz. “ZeTime heeft al geschiedenis gemaakt dankzij de steun van meer dan 30.000 geldschieters, en is daarmee de meest gefinancierde hybride smartwatch en de grootste campagne ooit van een Europees bedrijf geworden. Met deze lancering vernieuwen we niet alleen de ervaring die consumenten hebben met technologie. Belangrijker nog, we creëren een nieuwe standaard in zowel de wearable- als de traditionele horlogesector. Dit is een keerpunt voor ons bedrijf en toont onze inzet om de leider van morgen te worden in deze nieuwe generatie van horloges met communicatiefunctionaliteit,” aldus Boris Brault, CEO van MyKronoz.
Met ZeTime kunnen gebruikers hun telefoonfuncties direct vanaf hun pols regelen: inkomende gesprekken weergeven, sociale netwerkmeldingen lezen, weersvoorspellingen bekijken, muziek afspelen, een foto nemen en meer. De hybride smartwatch is ook voorzien van een 3-assige accelerometer en een optische hartslagsensor om de activiteit te volgen, door het monitoren van hartslag, stappen, afstand, calorieën, actieve minuten en slaap. ZeTime zal gebruikers ook waarschuwen als er sprake is van langere perioden van inactiviteit om hen aan te sporen actiever te worden. Bovendien is het apparaat waterbestendig tot 50 meter.
ZeTime’s elegante esthetiek is gecreëerd om te passen bij alle stijlen. Het is voorzien van een gestroomlijnde roestvrijstalen horlogekast, saffierglas en een verscheidenheid aan verwisselbare digitale wijzerplaten en bandjes, waaronder van silicoon, echt leer, koolstofvezel en meer. ZeTime maakt naadloos verbinding via Bluetooth met zowel Android- als iOS-telefoons (Android 5.0+ of iOS 8.0 en hoger).
Voor aanvullende productinformatie en waar ZeTime te kopen, ga naar https://www.mykronoz.com/us/en/press/.
MyKronoz op IFA
1 – 6 september in Berlijn
iZone-hal 15.1, stand 182
MyKronoz zal aanwezig zijn op Showstoppers @ IFA 2017 op donderdag 31 augustus 2017, van 18:00 tot 21:00 uur in de zuidelijke entreehal, beurs van Messe Berlin in Berlijn, Duitsland
MyKronoz op MWC Americas
12 – 14 september in San Francisco
Noordelijke hal, stand N. 1166
MyKronoz zal aanwezig zijn op Pepcom MobileFocus® America op maandag 11 september, van 18:00 tot 21:00 uur in Metreon City View, 135 4 th Street, 4 th Floor in San Francisco, Californië
Over MyKronoz
MyKronoz, opgericht in januari 2013, is een Zwitsers bedrijf, gevestigd in Genève, dat wearables ontwerpt en ontwikkelt die zijn bedoeld om een bijdrage te leveren aan een steeds meer mobiele, verbonden en digitale lifestyle. MyKronoz streeft ernaar de mobiele gebruikersbeleving uit te breiden en te veraangenamen door middel van stijlvolle, intuïtieve en functionele technische accessoires. MyKronoz is momenteel vertegenwoordigd in 40 landen en wordt verkocht door grote detailhandelaren en partners wereldwijd: Orange, Auchan, Carrefour, Best Buy, Walmart, Yodobash en HMV. MyKronoz biedt een volledig assortiment van apparaten met communicatiefunctionaliteit binnen 4 productcategorieën: activiteitentrackers, smartwatches, hybride smartwatches en polstelefoons. Het doel van MyKronoz is te voldoen aan de behoeften en wensen van ‘s wereld meest uiteenlopende gebruikerstypen met een uniek DNA waarin mobiele techniek en mode zijn verweven, dankzij volledige compatibiliteit met iOS, Android en Windows Phone en een betaalbare prijs. Ga voor meer informatie naar www.mykronoz.com of volg @mykronoz op Twitter.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170831005543/nl/
Contacts
Spark voor MyKronoz
Katie Foley
mykronoz@sparkpr.com