NTT Communications is eerste geworden op het gebied van toename in klantentrouw
TOKIO–(BUSINESS WIRE)– NTT Communications Corporation (NTT Com), het bedrijf voor informatie- en communicatietechnologie (ICT) oplossingen binnen de NTT Group (TOKYO: 9432) heeft vandaag bekendgemaakt dat het de bekroning ‘valued partner’ in 5 van de 12 categorieën heeft verdiend volgens de tweede editie van Digital Zenith Benchmark, een recent gepubliceerd rapport door Ocean82 dat klantgecentreerde evolutie meet.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20181023006251/nl/
![Ocean82 Crystal Ball DIZEME (Graphic: Business Wire)](https://mms.businesswire.com/media/20181023006251/nl/685163/4/Ocean82_Crystal_Ball_DIZEME.jpg)
Ocean82 Crystal Ball DIZEME (Graphic: Business Wire)
Er werden in totaal 866 mensen, werkzaam voor grote en multinationale bedrijven, geïnterviewd over hun ervaring met globale dienstverleners, wat 1000 evaluaties en 6000 datapunten opleverde in de laatste 12 maanden. De data werd geanalyseerd met een algoritme om een coöperatiecoëffiënt te berekenen, die DIZEME wordt genoemd en wordt aangeduid met DZ.
Het rapport kan hier worden bekeken.
Het ‘valued partner’-criterium geeft het punt aan waarop de samenwerking tussen leverancier en klant wortel schiet en floreert. Het heeft een waarde van 100. Scores boven het criterium geven de graad van klantentrouw aan (voorstanders en gewaardeerde partners) en beneden het criterium geven de graad aan van een kwetsbare of afnemende klantentrouw (aankopen uit gewoonte of gemak). Om een waardering als ‘valued partner’ te verkrijgen moet een dienstverlener de ‘valued partner’ benchmark overschrijden. Dit wordt bereikt door een bedrijfsbrede toewijding aan het bieden van een uitzonderlijke klantervaring. Het vereist dat dienstverleners uitzonderlijke klanttevredenheid laten zien om de trouw van hun klanten te verdienen. NTT Com wordt beoordeeld als waardevolle partner vanwege een hoog niveau van klantbetrokkenheid, ten tijde van innovatie, aankoopoverweging, eerste aankoop, serviceselectie en groei door transformatie.
Volgens Janet Watkin, Managing Director van Ocean82, “transformatie in het digitale tijdperk vereist dat globale dienstverleners het vertrouwen van hun klanten verdienen en behouden om gewaardeerde partners te worden. De emotie is de kracht voor groei en gebruikerssentiment blijkt vaak op die tijde van de aankoopcyclus die het meeste invloed hebben op de groei”.
Links:
Analistenrapporten
Beloningen
Over Ocean82
Ocean82 is een gevestigd bedrijf voor marketingservices dat specialiseert in het benchmarken van de klantenservice-ervaring voor de sector informatie en communicatietechnologie. Het staat bekend om zijn goede prestaties in “Stem van de klant” analyse van competitieve positionering, bedrijfsstrategie, branding, post-purchase care, channel management en pre-sales support, en andere gebieden. Het heeft ervaring in 30 landen en 10 talen, waardoor Ocean82 vaak de topaanbieder is voor organisaties met behoefte aan internationale marketingonderzoek en -analyse in opkomende technologieën. www.ocean82.com
Over NTT Communications Corporation
NTT Communications lost de technologische uitdagingen van de wereld op door bedrijven te helpen complexiteit en risico’s in hun ICT-omgevingen te overwinnen met behulp van beheerde IT-infrastructuuroplossingen. Deze oplossingen worden ondersteund door onze wereldwijde infrastructuur, inclusief vooraanstaande, globale tier-1 publieke en private netwerken die meer dan 190 landen/regio’s bereiken, en meer dan 400.000 m2 van ‘s werelds meest geavanceerde datacenterfaciliteiten. Onze globale professionele dienstenteam biedt consultatie en architectuur voor de veerkracht en beveiliging vereist voor uw bedrijfssucces, en onze capaciteiten voor opschalen en globalisering zijn ongeëvenaard. Samen met NTT Data, NTT Security, NTT DOCOMO en Dimension Data, vormen wij de NTT Group.
www.ntt.com | Twitter@NTT Com | Facebook@NTT Com | LinkedIn@NTT Com
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20181023006251/nl/
Contacts
Voor meer informatie
NTT Communications
Yukari Nomura (Ms.) / Aoi Funagoshi (Ms.), +81-3-6700-4010
Public Relations
ar-cp@ntt.com