MyKronoz introduceert ZePods, modieuze en kleurrijke echte draadloze oordopjes, samen met een nieuwe lijn van betaalbare smartwatches
Producten zullen beschikbaar zijn voor demo op MWC Barcelona op de MyKronoz-stand (#CS118) van 25 t/m 28 februari 2019.
GENÈVE–(BUSINESS WIRE)– Het wearable-merk MyKronoz heeft vandaag ZePods aangekondigd, de eerste collectie echte draadloze oortelefoons van het bedrijf die onthuld werd tijdens het Mobile World Congress Barcelona 2019. Voorzien van een indrukwekkende geluidskwaliteit, tot 15 uur speeltijd, stijlvol ontwerp met 6 levendige kleuren en bijpassend USB-C-oplaadetui, intuïtieve aanraakbediening voor het beheren van muziek, oproepen en spraakopdrachten dankzij de Bluetooth 5.0-technologie, MyKronoz’s eerste echte draadloze oordopjes komen in twee versies met een opvallend ontwerp en functies:
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20190226006092/nl/
ZePods – Wireless TWS earbuds (Photo: MyKronoz)
- ZePods, met een USB-C-oplaadetui met de vertrouwde look van een elegante aansteker. Verkrijgbaar in april 2019 voor een adviesprijs van slechts 79,90 €/$.
- ZePods+, met een Qi-gecertificeerd draadloos oplaadetui waarvan de vorm sterk is geïnspireerd door het traditionele Zwitserse zakhorloge. Verkrijgbaar in H2 2019 voor een adviesprijs van 99,90 €/$.
“Voortbouwend op ons Zwitserse DNA voor ontwerp en onze sterke achtergrond in technologie voor wearables, zijn we van mening dat MyKronoz een geweldige kans heeft op de bloeiende markt van draadloze oordopjes. De lancering van ZePods verschijnt als een natuurlijke en strategische evolutie voor ons bedrijf om expertise te gebruiken bij het ontwikkelen van betaalbare consumentgestuurde producten en te diversifiëren om een volledig ecosysteem te bieden,” aldus Boris Brault, oprichter en CEO van MyKronoz.
Naast ZePods gaat MyKronoz terug naar de basis van betaalbare mode-wearables met een compleet nieuwe lijn vanaf 29,90 €/$, met activiteitstrackers, smartwatches, sport-smartwatches en hybride smartwatches voor een groot en divers publiek. 4 producthoogtepunten uit de nieuwe collectie:
– ZeTrack – een dunne en complete HR-activiteitstracker met kleurentouchscreen. Adviesprijs: 29,90 €/$ – Lanceerdatum: eind maart 2019.
– ZeNeo – een echt krachtige smartwatch met microfoon en luidspreker die eruitziet als een elegante activiteitstracker. Adviesprijs: 59,90 €/$ – Lanceerdatum: eind april 2019.
– ZeRound3 Lite – de musthave smartwatch die is ontworpen voor uw actieve levensstijl. Adviesprijs: 79,90 €/$ – Lanceerdatum: eind april 2019.
– ZeRound3 – de echt stijlvolle verbonden smartwatch met AMOLED-display. Adviesprijs: 99,90 €/$ – Lanceerdatum: eind maart 2019.
De rest van het assortiment omvat de ZeSport2, een multisport GPS-smartwatch, al verkrijgbaar voor een adviesprijs van 149,90 €/$. MyKronoz zal blijven innoveren in H2 2019 met de ZePop – de hybride smartwatch die mode en technologie combineert. Adviesprijs: 129,90 €/$. En met de ZeTime2 – een roestvrijstalen hybride smartwatch met microfoon, AMOLED-display en echte mechanische wijzers. Adviesprijs: 199,90 €/$.
ZePods, evenals de volledig nieuwe wearable-collectie van MyKronoz, zal te zien zijn en beschikbaar voor demo’s op de showvloer van MWC 2019 in de MyKronoz-stand op het congresplein (stand #CS118) van 25 t/m 28 februari 2019.
OVER MYKRONOZ:
MyKronoz maakt deel uit van BOW Group, een wereldwijde speler op het gebied van lifestyle-consumentenproducten, die wereldwijd actief is in de design- en wearables-markten met zijn 2 merken: MyKronoz en LEXON.
Sinds juli 2015 heeft BOW haar kapitaal geopend voor Next Stage AM en vervolgens in 2017 voor PM Equity Partner – het corporate venture-fonds van Philip Morris International. MyKronoz ZeTime heeft meer dan 40.000 klanten in meer dan 100 landen overtuigd en werd ‘s werelds hoogste gefinancierde hybride smartwatch met meer dan $ 8 miljoen opgehaald, evenals de grootste crowdfundingcampagne ooit van een Europees bedrijf en het meest gesteunde product van 2017 op Kickstarter.
BOW Group heeft nu meer dan 100 talenten verspreid over vier kantoorlocaties: Parijs, Genève, Miami en Shenzhen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190226006092/nl/
Contacts
Internationale media:
Annabel Corlay
press@mykronoz.com