Reply tot Visionary uitgeroepen in ‘Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services, Worldwide’ door Gartner
TURIJN, Italië–(BUSINESS WIRE)– Reply heeft vandaag aangekondigd dat het door Gartner is gepositioneerd als Visionary in het ‘Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services, Worldwide’ van februari 2019.
Gartner evalueerde 18 aanbieders van strategie- en implementatiediensten voor CRM en CX en positioneerde Reply als Visionary vanwege de volledigheid van de visie en het vermogen om uit te voeren.
De aanpak van Reply voor CRM- en CX-projecten is gebaseerd op een model met meerdere lagen voor klantervaringen. Dit omvat het in kaart brengen van trajecten, gebruikerservaring (UX) en digitaal ontwerp, procesdefinitie, CRM-platforms, data-analyse, technologie-architecturen en mensgericht ontwerpdenken om complexe CRM- en CX-oplossingen te begrijpen, te ontwerpen en te implementeren.
Volgens het rapport: “Gartner definieert de implementatiedienstenmarkt voor CRM en klantervaring (CX) als een projectgebaseerde dienstverlening om cliënten te helpen bij het ontwikkelen van een CX-strategie, het transformeren van de klantrelatie en/of het ontwerpen, bouwen, integreren en implementeren van proceswijzigings- en technologische oplossingen die de interacties tussen organisaties en hun klanten verbeteren. Deze dienstverlening is specifiek gericht op het verbeteren van de verkoop, klantenservice en marketingactiviteiten en interacties met klanten voor cliënten en omvat ook het mogelijk maken van handelstransacties.”
Gartner beveelt geen van de leveranciers, producten of diensten aan die in haar onderzoekspublicaties worden behandeld, en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste ratings of andere aanduidingen. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de adviezen van Gartners onderzoeksorganisatie en mogen niet worden beschouwd als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle expliciete of impliciete garanties met betrekking tot dit onderzoek af, met inbegrip van alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.
REPLY
Reply [MTA, STAR: REY] is gespecialiseerd in het ontwerpen en implementeren van oplossingen op basis van digitale media en nieuwe communicatiekanalen. Via haar netwerk van zeer gespecialiseerde bedrijven gaat Reply samenwerkingsverbanden aan met grote Europese bedrijven in de sectoren telecommunicatie en media, industrie en dienstverlening, bankwezen en verzekeringen, en overheidsdiensten, om bedrijfsmodellen te ontwerpen en te ontwikkelen die zijn gebaseerd op de nieuwe paradigma’s van big data, cloud computing, digitale media en het Internet of Things. De dienstverlening van Reply omvat: consulting, systeemintegratie en digitale diensten. www.reply.com
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190311005091/nl/
Contacts
Media
Reply
Fabio Zappelli
f.zappelli@reply.com
Tel. +390117711594
Aaron Miani
a.miani@reply.com
Tel. +44(0)2077306000