Community verwelkomt drie nieuwe premium mediamerken
Nieuwe partners van Community omvatten A+E Networks, AMC Networks en Cheddar
Community, aangedreven door Xandr, is een merkveilige, door inzicht gestuurde, privacybeschermde videomarktplaats voor adverteerders, uitgevers en consumenten
NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Community, aangedreven door Xandr, is een samengestelde marktplaats van uitgevers waarmee adverteerders hun publiek op grote schaal kunnen bereiken in een merkveilige, privacybeschermde en premium video-omgeving. Mediamerken A+E Networks, AMC Networks en Cheddar bouwen voort op de inaugurele Community-partners, waaronder WarnerMedia’s CNN, TNT, TBS, truTV, B/R Live, Otter Media en Warner Bros., evenals VICE, Hearst Magazines, Newsy, Philo, Tubi en Xumo.
Community is gebouwd op de krachtige technologie en consumenteninzichten van Xandr, waardoor kopers en verkopers betere bedrijfsresultaten kunnen behalen. Deze nieuwe markt is de eerste stap naar de toekomstige convergentie van lineaire tv en digitaal.
“In de kern draait het bij Community om het helpen van onze contentpartners om de beste waarde voor hun premium content te krijgen,” aldus Brian Lesser, CEO van Xandr. “Door al deze geweldige content samen te brengen die wordt ondersteund door geavanceerde consumentenanalyses en ongelooflijke technologie, kan Community een betere oplossing bieden voor adverteerders en een betere ervaring voor consumenten.”
Community biedt adverteerders toegang tot premium content op schaal via deals met meerdere verkopers, terwijl uitgevers voorzien worden van een manier om de waarde van hun inventaris te verhogen en de generatie van inkomsten te verbeteren.
In toenemende mate streven adverteerders ernaar contact te maken met moeilijk te bereiken publieksdoelgroepen naarmate digitale video en tv samenkomen. Om adverteerders te helpen doelgroepen te bereiken op verschillende schermen, is de Cross-Screen Addressable-oplossing van Xandr nu geïntegreerd in Community. Hiermee kunnen adverteerders de kracht van bereikbare tv combineren met de precisie en schaal van digitaal.
Door op privacybeschermde manier gebruik te maken van waardevolle first-party inzichten van AT&T die voortvloeien uit 170 miljoen direct-to-consumer-relaties, stelt Community adverteerders in staat om doelgroepen te bereiken op basis van de kenmerken intentie, interesse en lifestyle. Deze inzichten dragen ertoe bij dat adverteerders de effectiviteit van hun media-aankopen verbeteren door de gezondheid van merken te meten en frequentiebeperkingen te beheren.
Xandr is de leider in geavanceerde tv*-oplossingen en zal via Community relevantere reclame voor merken aansturen, terwijl het netwerken helpt de opbrengst op het gebied van live, lineaire tv-inventaris of via playback en on-demand efficiënter te optimaliseren.
Citaten van partners
“AT&T is al jaren een geweldige partner voor Cheddar, namelijk door Cheddar te tonen op DIRECTV, DirecTV NOW en U-verse,” aldus Jon Steinberg, oprichter en CEO van Cheddar. “Aanzienlijke hoeveelheden van onze kijkers bekijken content via directe levering en op verbonden tv-apparaten. We zijn enthousiast om de Community-markt te betreden die wordt aangedreven door Xandr. Dit zal helpen de schaal – en waarde – van onze tv- en video-inventaris te vergroten terwijl we tegelijkertijd in contact komen met meer adverteerders in een premium, merkveilige omgeving.”
Over Xandr
Xandr creëert een betere oplossing voor adverteerders en uitgevers om op schaal specifieke doelgroepen te vinden en te bereiken in vertrouwde, premium contentomgevingen. Als huidige leider in geavanceerde tv-reclame met een van de beste technologieplatforms, AppNexus, helpen we adverteerders de juiste boodschap te leveren op het juiste moment, op vrijwel elk apparaat. We zijn geworteld in een traditie van verantwoord gegevensgebruik. Al meer dan 143 jaar gebruikt AT&T gegevens en technologie om de klantervaring te belichten en te verbeteren.
*Bron: The Myers Report Survey on Media Company B2B Relationships, Services and Value, Q1 2019.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190723005983/nl/
Contacts
Media
Kelly Liyakasa, kelly.liyakasa@xandr.com, 347-224-1096