Xandr lanceert Pause Ads
Dynamische, door de gebruiker geïnitieerde formats verschijnen alleen wanneer een consument op pauze heeft gedrukt
NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Xandr, het reclamebedrijf van AT&T, heeft de lancering aangekondigd van Pause Ads, dynamische advertentieblokken ontworpen om een betere ervaring voor consumenten te creëren op traditionele en verbonden tv-kanalen.
Deze hoogwaardige, merkveilige reclameformats vullen de kijkervaring aan in plaats van te verstoren door gebruik te maken van de native functionaliteit van de pauzeknop, omdat consumenten de advertenties alleen zien wanneer ze even pauze nemen van de inhoud die ze aan het bekijken zijn.
“Uit onze bevindingen blijkt dat consumenten niet anti-reclame zijn. Ze zijn pro-inhoud, zolang het relevant en niet storend voor hen is,” aldus Matt Van Houten, SVP Productontwikkeling van Xandr. “Toen we onderzoek deden voor het Relevance Report van Xandr, ontdekten we dat 73% van de ondervraagde consumenten een hekel had aan reclame die hun activiteiten onderbreekt; daarom gaat het bij Pause Ads veel meer om de juiste boodschap op het juiste moment.”
Pause Ads van Xandr worden mogelijk gemaakt binnen live, video-on-demand en DVR-programmering via kabel-, omroep- en premium netwerken op zowel digitaal als satelliet, zodat adverteerders een betrokken, ontspannen publiek kunnen bereiken in merkveilige kijkomgevingen. Daar Pause Ads niet zijn gekoppeld aan standaard pods van 15 of 30 seconden, hebben merken meer mogelijkheden om hun publiek op een niet-intrusieve manier te bereiken met relevante advertenties.
Voordelen voor klanten en consumenten
Pause Ads zijn vandaag beschikbaar bij bèta-reclamepartners, waaronder AT&T Mobility, EPIX en STARZ voor AT&T TV NOW- en selecte DIRECTV-huishoudens.
Pause Ads bieden voordelen voor zowel consumenten als adverteerders. Pause Ads worden geleverd op een manier die zich aanpast aan de ervaring van de consument door de tijden te vinden waarop deze ontvankelijker is voor de boodschap van een merk. Voor adverteerders voorzien Pause Ads in:
- Relevante berichten die bij doelgroepen worden bezorgd op basis van door de gebruiker geïnitieerd gedrag, ongeacht waar ze naar kijken
- Premium, merkveilige, samenhangende advertentie-ervaring op tv en digitaal
- Nieuwe, innovatieve manieren voor adverteerders om aanpasbare creatieve reclame te distribueren en contact te leggen met consumenten buiten standaard in-stream reclameblokken
- Geanimeerde formats zonder geluid die visueel aantrekkelijk zijn en respectvol blijven ten aanzien van de kijker
Door de format van Pause Ads te koppelen aan de functionaliteit van de tv-kijkervaring, stimuleren deze reclameblokken de zichtbaarheid, omdat pauzeadvertenties alleen worden weergegeven wanneer een consument op pauze drukt om zijn/haar programma even te stoppen en wanneer hij/zij de inhoud hervat.
Over Xandr
Xandr is het advertentiebedrijf van AT&T en een leider op het gebied van adresseerbare tv, die een betere oplossing voor adverteerders en mediabedrijven heeft gecreëerd. Xandr Invest en Xandr Monetize, onze strategische platforms gebouwd op meer dan een decennium aan innovatie van AppNexus, optimaliseren media-uitgaven voor verschillende schermen, zowel voor kopers als voor verkopers. Community, aangedreven door Xandr, is een gemodereerd verkoopplatform voor premium uitgevers, dat toegang biedt tot unieke consumenteninzichten in een merkveilige omgeving. Al meer dan 143 jaar gebruikt AT&T gegevens en technologie om te informeren en de consumentenbeleving te verbeteren.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200107006056/nl/
Contacts
Media:
Kelly Liyakasa, kelly.liyakasa@xandr.com, 347-224-1096