Messaging en open-source samenwerkingssuite: IKOULA ondertekent een strategisch kanaalpartnerschap met Zimbra®
BOULOGNE-BILLANCOURT, Frankrijk–(BUSINESS WIRE)– IKOULA – leider in dedicated servers hosting, managed services en Cloud Computing – breidt haar messaging- en samenwerkingssuite-aanbod uit door een uniek en strategisch kanaalpartnerschap met Zimbra® aan te kondigen.
Door deze combinatie van open-source en professionele functies biedt dit nieuwe aanbod – beschikbaar in vier pakketten vanaf € 0,99 per mailbox en per maand – bedrijven een economisch en veelzijdig alternatief voor wat momenteel op de markt verkrijgbaar is.
“Inperking heeft de IT-grenzen van sommige bedrijven aangetoond, vooral wat betreft samenwerkingstools en messaging,” aldus Jules-Henri GAVETTI, President en mede-oprichter van IKOULA. “Het is meer dan ooit tijd om bedrijven een betrouwbaar en effectief alternatief te bieden voor de gebruikelijke aanbiedingen. Door samen te werken met Zimbra, stellen we onze klanten in staat hun processen te verbeteren en hun productiviteit te verhogen, terwijl ze hun kosten beheersen in een soevereine open source-omgeving.”
Gehost in IKOULA-datacenters, en even goed werkend met Windows, Mac of Linux, omvatten alle e-mailaccounts en de samenwerkingssuite van Zimbra by IKOULA een groot aantal functies, gemaakt om bedrijven te helpen hun dagelijkse missies beter te begrijpen en om uitwisselingen tussen werknemers te vergemakkelijken:
- Alle accounts gecentraliseerd in één beheertool
- Creatie van takenlijsten die gedeeld kunnen worden met meerdere medewerkers
- Office-software, gekoppeld aan gesynchroniseerde en gedeelde documenten dankzij Zimbra Drive en Zimbra Docs!
- Videoconferenties, interne chat, scherm- en bestandsdeling beschikbaar via Zimbra Connect
- Schaalbaarheid – bedrijven kunnen het aantal e-mailaccounts en de opslagcapaciteit eenvoudig aanpassen aan hun behoeften en activiteiten
Ga voor meer informatie over deze productaankondiging naar onze website
Over IKOULA
IKOULA, pionier van de Franse cloud sinds 1998, beschikt over haar eigen datacenters in Frankrijk (Reims en Laon) en twee dochterondernemingen in Spanje en Nederland. Aangezien de Mens deel uitmaakt van haar DNA, onderhoudt IKOULA een hechte relatie met haar klanten en stelt ze reactieve teams van experts tot hun beschikking die 24/7 beschikbaar zijn om hen te adviseren en bij te staan in hun activiteiten. De teams van IKOULA zijn meertalig om tegemoet te komen aan de internationale uitdagingen van al haar klanten, die verspreid zitten over meer dan 60 landen en 4 continenten.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200611005318/nl/
Contacts
PERS:
IKOULA:
Laurane VASSOR ARCARO – +33 01 84 01 02 69