Cherwell biedt nu geautomatiseerde ontdekking en in kaart brengen van afhankelijkheid (Automated Discovery and Dependency Mapping, DDM), mogelijk gemaakt door Resolve Systems
Resolve Systems werkt samen met Cherwell Software om een uniforme, bedrijfsbrede DDM-oplossing te beiden voor ITSM
COLORADO SPRINGS, Colo. & CAMPBELL, Calif.–(BUSINESS WIRE)– Cherwell Software LLC, een toonaangevende leverancier van IT Service Management (ITSM) en Enterprise Service Management (ESM) oplossingen, bundelt de krachten met Resolve Systems, een leider op het gebied van bedrijfsautomatisering en AIOps, om bedrijven te helpen hun complexe IT-omgevingen beter te beheren door middel van automatisering van workflows, automatische ontdekking en in kaart brengen van afhankelijkheid. Cherwell is nu een officiële reseller van Resolve-producten en kan het geïntegreerde aanbod naadloos leveren aan hun klanten. Cherwell koos de oplossing voor geautomatiseerde ontdekking en in kaart brengen van afhankelijkheid van Resolve op basis van zijn krachtige mogelijkheden en klantensucces.
De samenwerking tussen Resolve en Cherwell biedt een complete oplossing voor het stroomlijnen van IT-activiteiten en het versnellen van de dienstverlening. Door de allerbeste ITSM te combineren met krachtige ontdekking en in kaart brengen van afhankelijkheid, krijgen klanten onmiddellijk een diep inzicht in complexe, hybride omgevingen, terwijl ze ook een sterke basis vormen om AIOps-initiatieven vooruit te helpen.
“Door samen te werken met een van de leiders in enterprise service management en ITSM, kunnen we een uitgebreide oplossing bieden voor het automatiseren van IT-operaties en het versnellen van de transformatie van de servicedesk.” aldus Rob Kelsall, VP van Global Sales Engineering voor Resolve. “We kijken ernaar uit om klanten van Cherwell te helpen bij het realiseren van flexibele, autonome operaties, te beginnen met geautomatiseerde ontdekking en dynamisch in kaart brengen van afhankelijkheid.”
“Als collega-leider in het domein konden we niet positiever gestemd zijn dat Resolve hun samenwerking met ons uitbreidt. Samen streven we ernaar om uitzonderlijke complete oplossingen te bieden voor het hele bedrijf.” aldus Scott Gainey, chief marketing officer van Cherwell.
Door de oplossing voor ontdekking en in kaart brengen van afhankelijkheid van Resolve te combineren met Cherwell ITSM, kunnen klanten:
- handmatig werk elimineren door ontdekking en realtime updates naar hun Cherwell CMDB te automatiseren;
- dynamische, meerlaagse relaties tussen applicaties en hybride infrastructuur identificeren en volgen;
- automatisch complexe topologiekaarten genereren om infrastructuurrelaties te visualiseren en probleemoplossing te vergemakkelijken.
Resolve integreert naadloos met het vlaggenschipaanbod van Cherwell, Cherwell Service Management, geleverd op het krachtige en flexibele CORE™-platform zonder code van Cherwell. Cherwell stelt IT, HR, faciliteiten en andere teams in staat om service- en ondersteuningsprocessen te implementeren, automatiseren en moderniseren om aan nieuwe en evoluerende behoeften te voldoen, en dat tegen een fractie van de kosten en complexiteit van andere tools.
Het product op het gebied van ontdekking en in kaart brengen van afhankelijkheid van Resolve maakt deel uit van hun uitgebreide automatiserings- en AIOps-platform, welke is geïntegreerd met de IT Service Management®-oplossing van Cherwell. Resolve biedt volledig inzicht in complexe, hybride IT-omgevingen door automatische ontdekking zonder tussenpersonen uit te voeren van alle fysieke en virtuele entiteiten, afhankelijkheden in kaart te brengen en topologiekaarten te maken waarmee IT-teams kunnen zien wat ze beheren. Deze integratie is te vinden op de Cherwell Marketplace.
Ga voor meer informatie over de nieuwe ontdekking en in kaart brengen van afhankelijkheid van Cherwell, mogelijk gemaakt door Resolve, naar cherwell.com/products/it-service-management/discovery-and-dependency-mapping/.
Over Cherwell
Cherwell (@Cherwell) stelt organisaties in staat hun bedrijf te transformeren door de snelle acceptatie en het gemakkelijke beheer van digitale diensten. Dankzij het aanpasbare platform van Cherwell hebben duizenden organisaties hun bedrijfsactiviteiten kunnen moderniseren met aanpasbaar servicebeheer, automatisering en rapportage binnen het hele bedrijf. Ga voor meer informatie naar https://www.cherwell.com.
Over Resolve Systems
Resolve helpt IT-teams bij het realiseren van flexibele, autonome operaties met een toonaangevend bedrijfsautomatiserings- en AIOps-platform. Door inzichten van kunstmatige intelligentie te combineren met krachtige automatisering binnen alle domeinen, verwerkt Resolve een breed scala aan IT-activiteiten, van het in kaart brengen van afhankelijkheid, correlatie van gebeurtenissen en voorspellende analyses tot het intelligent automatiseren van acties op basis van die bevindingen. Resolve is gebouwd met het doel om de uitdagingen die ontstaan door toenemende IT-complexiteit aan te gaan en stelt organisaties in staat de operationele efficiëntie te maximaliseren, de kosten te verlagen, problemen snel op te lossen en te verhelpen en de dienstverlening te versnellen. Ontdek waarom de Fortune 1000, toonaangevende MSP’s en de grootste communicatiedienstverleners ter wereld op Resolve vertrouwen om elke dag miljoenen automatiseringen te ondersteunen. Meer informatie kunt u vinden op resolve.io of volg ons op Twitter @ResolveSystems.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200805005894/nl/
Contacts
Contactpersonen voor de media:
Scott Gainey, Cherwell
Holly Abbott, Say Communications (voor Resolve)