Mary Kay Inc. ontvangt verscheidene prijzen voor bedrijfsvoering, covid-19 respons en duurzaamheidsinspanningen
DALLAS, VS–(BUSINESS WIRE)– In 2021 continueerde Mary Kay Inc. haar decennialange inzet voor het verhogen van de kwaliteit van leven van vrouwen over de hele wereld, het maken van onweerstaanbare producten en het bouwen aan gezondere, duurzamere gemeenschappen, zelfs als reactie op covid-19. Als erkenning voor de prestaties van Mary Kay van de afgelopen zes maanden, heeft het merk verscheidene felbegeerde prijzen van verschillende prestigieuze organisaties in de wacht gesleept in de categorieën business, maatschappelijk verantwoord ondernemen en leiderschap.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20210811005911/nl/
Mary Kay was named a Silver Globee® Winner in 3 categories at the 13th Annual 2021 Golden Bridge Business and Innovation Awards. (Graphic: Mary Kay Inc.)
De prijzen die variëren van blijk van waardering voor de covid-19-respons van het merk tot lofbetuigingen voor een door Mary Kay geproduceerde documentaire over de inspanningen voor het natuurbehoud van de Golf van Mexico, die de standvastige ondernemingswaarden van het bedrijf en haar toewijding aan de principes die gedefinieerd zijn door de legendarische oprichter van het merk, Mary Kay Ash, benadrukken.
De meest recente prijzen zijn onder andere:
Covid-19-responsprijzen
-
Winnaar van de Silver Globee® – 13e jaareditie 2021 Golden Bridge Business and Innovation Awards
- Team van het jaar tijdens covid-19 (Distributieteam van ontsmettende handgel)
- Bedrijfsrespons van het jaar (Mary Kay Inc.)
- Beste product in de strijd tegen en het verminderen van de impact van covid-19 (Ontsmettende handgel van Mary Kay)
-
Winnaar van de Gold Globee® – 13e jaareditie 2021 Golden Bridge Business and Innovation Awards
- Beste non-profit-respons bij het helpen van plaatselijke gemeenschappen en de wereld tijdens covid-19 (De Mary Kay FoundationSM)
-
Winnaar Silver Globee® – 6e jaareditie 2021 American Best in Business Awards
- Team van het jaar tijdens covid-19 (Distributieteam van ontsmettende handgel)
- Bedrijfsrespons van het jaar (Mary Kay Inc.)
- Beste product in de strijd tegen en het verminderen van de impact van covid-19 (Ontsmettende handgel van Mary Kay)
-
Winnaar Gold Globee® – 6e jaareditie 2021 American Best in Business Awards
- Beste non-profit-respons bij het helpen van plaatselijke gemeenschappen en de wereld tijdens covid-19 (De Mary Kay FoundationSM)
Prijzen voor bedrijven
- Amerika’s beste werkgevers voor middelgrote bedrijven 2021 – Forbes
- “Power of Woman”-prijs, Mary Kay Oekraïne, gezamenlijk project met Marie Claire – X-RAY Marketing Awards
- Beste werkgever 2021, Mary Kay Polen – The Financial Magazine
- “Direct Sales Cosmetic Company Number One Award,” Mary Kay Wit-Rusland – “Number One” jaarlijkse nationale prijzen
Duurzaamheidsprijzen
Guardians of the Gulf, een verrassende documentaire die de tumultueuze relatie verkent tussen de Golf van Mexico en de natuurbeschermers die vastbesloten zijn de Golf te beschermen, heeft diverse prijzen ontvangen. Mary Kay Inc., als uitvoerend producent, met Media One in samenwerking met The Nature Conservancy, bezocht de kusten van Texas, Alabama en Mexico om een licht te werpen op de vaak niet vertelde verhalen over het behoud van de Golf.
- Zilver: Niet uitgezonden Algemeen-Natuur/wildlife – Telly Awards
- Brons: Niet uitgezonden Algemeen-Documentaires – Telly Awards
- Beste finalist documentaire met specifieke focus – LA Femme International Film Festival
- World Remi-award – Worldfest Houston International Film Festival
Leiderschapserkenning
- “67 Powerful Black Women CEOs And Executives In Corporate America,” Julia Simon, Chief Legal Officer en Corporate Secretary / Sheryl Adkins-Green, Chief Marketing Officer – Business Insider
- “TOP Women CEOs in Ukraine” in leiderschap van vrouwen in de bedrijfssector en bedrijfsbeoordeling – Viktoriia Zoria-Iatsenko, General Manager, Mary Kay Oekraïne – WoMo (Het portaal voor werkende vrouwen)
- “50 Most Valuable Women in Poland,” Ewa Kudlińska-Pyrz, General Manager, Mary Kay Polen – The Financial Magazine
- “The Top 100 Women Leaders In Consumer Products Of 2021,” Allyson Sellers, Vice President of Sales, Mary Kay VS – Vrouwen die we bewonderen
Over Mary Kay
Als een van de eersten die door het ‘glazen plafond’ braken, heeft Mary Kay Ash haar schoonheidsbedrijf bijna 60 jaar geleden met drie doelen opgericht: veelbelovende kansen bieden aan vrouwen, onweerstaanbare producten aanbieden en de wereld verbeteren. Die droom is uitgegroeid tot een miljardenbedrijf met miljoenen onafhankelijke verkoopmedewerkers in bijna 40 landen. Mary Kay is toegewijd aan het investeren in de wetenschap achter schoonheid en het produceren van hoogwaardige huidverzorging, kleurcosmetica, voedingssupplementen en parfums. Mary Kay zet zich ervoor in om door samenwerking met organisaties vrouwen en hun naasten wereldwijd meer mogelijkheden te bieden en richt zich daarbij op ondersteunen van kankeronderzoek, beschermen van overlevenden van huiselijk geweld, verfraaien van onze gemeenschappen en stimuleren van kinderen om hun dromen waar te maken. De oorspronkelijke visie van Mary Kay Ash straalt nog steeds – met iedere lipstick weer.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210811005911/nl/
Contacts
Mary Kay Inc. Corporate Communications
Marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 of media@mkcorp.com