Oral-B® brengt een nieuwe realiteit in mondzorg met baanbrekend AI-geïntegreerd apparaat op het Mobile World Congress 2022
BARCELONA, Spanje–(BUSINESS WIRE)– Aangezien kunstmatige intelligentie een weg vindt naar bijna elk facet van het leven, is het logisch dat onze mondgezondheidsroutine ook een slimme upgrade krijgt. Vandaag, op het Mobile World Congress, Oral-B®, het #1 aanbevolen merk door tandartsen wereldwijd en leider in oscillerend-roterende elektrische tandenborstels, kondigt zijn nieuwste technologische innovatie aan – iOTM 10 met iOSenseTM – die een revolutie teweeg zal brengen in de manier waarop we onze tandenpoetsen met een persoonlijke ervaring als nooit tevoren.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20220227005004/nl/
Oral-B® announces its latest technological innovation – iOTM 10 with iOSenseTM (Photo: Business Wire)
De nieuwe iO10-borstel, de nieuwste toevoeging aan het revolutionaire iO-assortiment, wordt vergezeld door een slim apparaat genaamd iOSenseTM – dat realtime begeleiding biedt met behulp van AI en een gepersonaliseerde poetservaring die zorgt voor gezonder tandvlees en tanden.
Benjamin Binot, Senior Vice President mondverzorging van P&G Europe vertelt: “De innovatie vertegenwoordigt een nieuw poetstijdperk dat meer is dan alleen een elektrische tandenborstel – het is een samensmelting van baanbrekende technologie, aantrekkelijk design en verbluffende prestaties. iOTM 10 met iOSenseTM is onze nieuwste inzet voor het bouwen van een digitaal gezondheidsecosysteem dat toonaangevend is met geavanceerde technologieën, toegankelijke oplossingen en effectievere educatieve hulpmiddelen om mondzorg en gezondheid voor iedereen te verbeteren.”
“Onze klinische tests tonen aan dat Oral-B® iO™ zorgt voor een diepere reiniging van tanden en tandvlees in vergelijking met een handtandenborstel. Nu met de iOSenseTM zal onze relatie ten opzichte van de mondgezondheid radicaal veranderen dankzij deze gepersonaliseerde poetservaring”, aldus Maike Siemons, R&D Mondverzorging leider Europa.
Kunstmatig intelligent:
Het nieuwe iOSense-apparaat wordt aangedreven door kunstmatige intelligentie om je poetservaring intuïtief te begeleiden en een gepersonaliseerde poetservaring te bieden als geen ander. Het begeleidt je…
- wanneer te poetsen: de iOSense heeft een timer voor optimale poetstijd en een wifi-klok
- waar te poetsen: dankzij de intuïtieve iOSense-lampjes mis je nooit meer een deel van het gebit
- hoe te poetsen: de Oral-B®-app houdt je doelen bij en geeft persoonlijke feedback na elke poetsbeurt
De iOSense is tevens een magnetische oplader die je borstel in ongeveer 3 uur oplaadt. Voor gebruikers die onderweg zijn, wordt het geleverd met de Power2Go-oplaadreisetui, wat betekent dat je op je gemak kunt opladen.
Slimme prestatie:
De revolutionaire microvibratietechnologie van Oral-B® iO™ verwijdert 100% meer tandplak dan een manuele borstel om jou thuis dat professionele schone gevoel te geven, jouw mondgezondheid te verbeteren en bij te dragen aan een betere algehele gezondheid van het lichaam. Het gaat echter niet alleen om wat de iO kan, maar ook om hoe jij je daarbij voelt. Het gebruik van iO10 is een zintuiglijke ervaring die het tandenpoetsen transformeert van iets dat je moet doen naar iets wat je wilt doen.
In klinische tests zorgde Oral-B® iO™ voor een diepere reiniging van tanden en tandvlees, waardoor gebruikers hun mondgezondheid gemakkelijk en effectief konden behouden. Vergeleken met handtandenborstels, ervaarden Oral-B iO™-gebruikers:
- Zes keer meer tandplakverwijdering langs het tandvlees
- 100% gezonder tandvlees in één week
- Wittere tanden in één week dankzij revolutionaire iO™-technologie
In een 6 maanden durende klinische studie:
- 96% van de patiënten die Oral-B® iO™ gebruikten, veranderde van niet-gezond naar gezond tandvlees, wat betekent dat hoe langer je iO™ gebruikt, hoe beter je af bent.
- Door Oral-B® iO™ te gebruiken, hebben gebruikers een 14,5x grotere kans om van niet-gezond tandvlees naar gezond tandvlees over te gaan in vergelijking met een gewone handtandenborstel.
- Oral-B® iO™ verwijdert 62% meer tandplak dan Sonicare DiamondClean SMART langs het tandvlees en 26% meer tandplak op moeilijk bereikbare plaatsen.
The Oral-B® iOTM 10 Design:
- Verkrijgbaar in twee nieuwe galactisch geïnspireerde penseelontwerpen, cosmic black en stardust white.
- Het interactieve kleurendisplay maakt eenvoudige navigatie door de borstelfuncties mogelijk, waaronder welkomstgroeten, taalinstellingen en selectie van reinigingsmodi, waaronder sensitive, deep clean en whitening.
- De Smart Pressure Sensor begeleidt gebruikers bij het toepassen van optimale reinigingsdruk. De sensor waarschuwt voor overdruk met een rood lampje en geeft groen aan wanneer gebruikers de optimale reinigingsdruk toepassen, waardoor de effectiviteit van de iconisch ronde opzetborstel van Oral-B® iOs™, geïnspireerd op tandartsgereedschappen, wordt gemaximaliseerd.
- De Oral-B® app geeft gepersonaliseerde feedback na elke poetsbeurt. Het maakt een gemakkelijke navigatie door de borstelfuncties mogelijk en maakt een eenvoudige instelling van het borstelsysteem mogelijk. Je kunt ook jouw poetservaring binnen de app aanpassen door persoonlijke doelen in te stellen die aan jouw individuele behoeften voldoen.
- De Oral-B®-app biedt ook 3D-graphics en de AI-poetstechnologie herkent alle gebieden in de mond en begeleidt gebruikers naar 100% afwerken van het poetsgebied.
- De visuele timer biedt gebruikers persoonlijke begeleiding om hun beste schoonmaak ooit te bereiken. De timer houdt de duur van elke poetsbeurt bij, zodat gebruikers weten wanneer ze de door de tandarts aanbevolen twee minuten hebben gepoetst. Smiley-pictogrammen op het scherm laten gebruikers weten of ze hun doel hebben bereikt.
Normaliseren Oral B iOTM: introductie van de Oral-B iOTM 4 en iOTM 5
Op MWC 2022 lanceert Oral-B® ook iO™ Series 4 en 5, betaalbare alternatieven die nog steeds de innovatieve iO™-technologie hebben, wat betekent dat een superieure poetservaring beschikbaar is voor iedereen, ongeacht je budget.
- Verkrijgbaar in een reeks nieuwe kleuren: Pretty White, Matt Black en Blush Pink of Lavender
- Aangedreven door kunstmatige intelligentie
- Heeft een intuïtieve slimme druksensor die je in realtime coacht
- Door tandartsen geïnspireerde ronde opzetborstel met unieke microvibrerende borstelharen
- Wordt geleverd met slimme modi, zodat je jouw poetsbeurt kunt personaliseren
Gezonde gewoontes voor mens en planeet
Dit jaar zal Oral-B op MWC 2022 haar toewijding benadrukken om de kleinste dagelijkse gewoontes aan te wakkeren, zoals het gebruik van een elektrische tandenborstel, om een positieve impact te creëren op de gezondheid van jouw hele lichaam, het hele gezin en de hele planeet. Gezonde gewoonten voor het milieu betekenen een wereld waarin iedereen onze planeet en haar natuurlijke hulpbronnen respecteert door:
- De kraan dichtdraaien tijdens het tandenpoetsen
- Recycling van verpakkingen en producten
- De oplader van de tandenborstel loskoppelen wanneer deze niet in gebruik is.
-EINDE-
Over Oral-B
Oral-B® is er om mensen te helpen poetsen als een pro. Oral-B® is opgericht in 1950 door een Californische parodontoloog, die een innovatieve tandenborstel uitvond om zijn patiënten te helpen thuis gezondere tanden en tandvlees te krijgen. Oral-B® blijft trouw aan zijn missie en is vandaag de dag de wereldleider in de poetsmarkt van meer dan $ 5 miljard. Als onderdeel van de Procter & Gamble Company, produceert het merk elektrische tandenborstels en tandpasta voor volwassenen en kinderen, monddouches en interdentale producten.
Over Procter & Gamble
P&G bedient consumenten over de hele wereld met een van de sterkste portfolio’s van vertrouwde, hoogwaardige, toonaangevende merken, waaronder Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Febreze®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® en Whisper®. De P&G-gemeenschap omvat activiteiten in ongeveer 70 landen over de hele wereld. Bezoek http://www.pg.com voor het laatste nieuws en informatie over P&G en zijn merken.
For more information, please visit: www.oralb.com
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220227005004/nl/
Contacts
PR contact:
Jeffrey Struijk