World of Care: Hyatt deelt voortgangsupdate over verbintenissen en initiatieven op het gebied van milieu, maatschappij en bestuur
De vooruitgang omvat een op wetenschap gebaseerde doelstelling voor 2030 om de uitstoot van broeikasgassen te verminderen en verdere vooruitgang in de richting van 2025 DG&I-doelstellingen
CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– Om de geboekte vooruitgang te delen in World of Care, het Environmental, Social and Governance (ESG)-platform van het bedrijf, heeft Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) vandaag zijn 2021 World of Care Highlights en Diversiteits, Gelijkheid en Inclusie (DG&I)-rapport gepubliceerd om te laten zien hoe Hyatt de zorg voor de planeet, mensen en verantwoord ondernemen bevordert.
“Zorgen voor mensen, zodat ze op hun best kunnen zijn, vormt al 65 jaar de kern van het verhaal van Hyatt. Via World of Care omarmen we onze verantwoordelijkheid en kans om samen te werken om een duurzamere wereld en toekomst vorm te geven”, zegt Margaret Egan, vice-bestuursvoorzitter en juridisch adviseur, Hyatt. “Door aandachtig te focussen op het stimuleren van vooruitgang ten opzichte van belangrijke ESG-verbintenissen zoals ons milieukader en Change Starts Here-doelen, houden we onszelf verantwoordelijk voor voortdurende actie en vooruitgang om de nodige veranderingen voor onze industrie, samenleving en planeet te creëren.”
Hyatt bevordert diverse personeelsvertegenwoordiging
Naar aanleiding van het inaugurele DG&I-rapport van vorig jaar, tonen de 2021 personeelsdiversiteitsgegevens verhoogde aandelen van mensen met een kleur binnen de personeelsbestanden in de VS, en groei binnen bijna alle rassen en afkomsten onder collega’s, managers en leidinggevenden. De toewijding van Hyatt om jaarlijks de voortgang te delen, dient als een kritische maatstaf om de vooruitgang te meten die is gemaakt in de richting van een meer diverse, rechtvaardige en inclusieve omgeving voor collega’s.
Hyatt blijft werken aan zijn 2025 DG&I-doelen rond wie het in dienst heeft, ondersteunt en mee werkt, uiteengezet als onderdeel van zijn beloften on het kader van Change Starts Here. Met een focus op het verbeteren van de vertegenwoordiging van diverse leveranciers in de toeleveringsketen, verwelkomde Hyatt in 2021 220 nieuwe Black-leveranciers, met een voortdurende focus op het bevorderen van vooruitgang voor de toekomst. Revival Baltimore, dat deel uitmaakt van het merk JdV by Hyatt, werkte bijvoorbeeld samen met Black Acres Roastery, eigendom van Black, om koffie te leveren aan alle hotelkamers en de eigen coffeeshop van de accommodatie, ‘Dashery, en Hyatt Centric. The Pike Long Beach verwelkomde onlangs Black-brouwerij Crowns & Hops in de Watercraft Lounge.
“Bij Hyatt geloven we in de kracht van erbij horen – om mensen zich thuis te laten voelen, waar ter wereld ze zich ook bevinden. We streven er voortdurend naar om de wereld waar we om geven te weerspiegelen met teams die samen presteren en groeien”, zegt Malaika Myers, Hoofd personeelszaken, Hyatt. “Om onze visie van een wereld van begrip en zorg te bevorderen, moeten we DG&I blijven prioriteren in elke dimensie van ons bedrijf en actie ondernemen om zinvolle vooruitgang te boeken ten opzichte van onze doelen.”
Hyatt kondigt donatie aan om overlevingsfonds voor mensenhandel te lanceren
In een poging om het lopende werk van de hotelindustrie ter ondersteuning van de preventie van mensenhandel en overlevenden uit te breiden, heeft de Hyatt Hotels Foundation een donatie van $ 500.000 aangekondigd om het “No Room for Trafficking Survivors Fund” te lanceren in samenwerking met de American Hotel & Lodging Association (AHLA). Met de donatie en verdere steun van de industrie zal het Survivors Fund organisaties in de gemeenschap voorzien van de middelen die ze nodig hebben om overlevenden te betrekken en te ondersteunen – van directe financiële steun voor hun kortetermijnbehoeften tot loopbaangerelateerde ondersteuning die hen kan versterken en toerusten op hun pad voorwaarts.
Hyatt werkt om klimaatactie te bevorderen
Hyatt versnelt zijn inspanningen om duurzamer zaken te doen verder op als onderdeel van zijn milieukader – gericht op gebieden van klimaatverandering en waterbehoud, afval en circulariteit, verantwoorde inkoop en bloeiende bestemmingen.
In 2021 ontving Hyatt goedkeuring van het Science Based Targets-initiatief (SBTi) voor zijn op wetenschap gebaseerde doelstelling voor 2030 om de uitstoot van broeikasgassen te verminderen. De doelstellingen van Hyatt zijn onder meer het verminderen van de absolute scope 1- en 2-emissies, het inschakelen van belangrijke leveranciers om wetenschappelijk onderbouwde doelen vast te stellen tegen 2025 en het verminderen van extra scope 3-emissies.
Hyatt blijft zich enorm inspannen bij het promoten van initiatieven die de vooruitgang in de richting van zijn op wetenschap gebaseerde doelstelling ondersteunen, die gericht zijn op energiebesparing, efficiënte technologie, gebouwautomatiseringssystemen, het bevorderen van duurzame ontwerpoverwegingen en meer. Een belangrijke blijvende focus zal liggen op het vergroten van het aantal hotels dat zonnepanelen op het terrein heeft of honderd procent hernieuwbare elektriciteit gebruikt, zoals Hyatt Regency Amsterdam en Hyatt Regency Phoenix. Voortdurende inspanningen op het gebied van onroerend goed zijn ook van cruciaal belang om deze doelen te bereiken, zoals die worden getoond bij Alila Villas Uluwatu via het lokale duurzaamheidslab.
Bezoek voor meer informatie over de inspanningen en voortgang van Hyatt op het gebied van milieu, sociaal ondernemen en bestuur, Hyatt.com/WorldofCare of bekijk het 2021 World of Care Highlights, 2021 DG&I -rapport en de 2021 GRI Index.
De term “Hyatt” wordt in dit bericht gemakshalve gebruikt om te verwijzen naar Hyatt Hotels Corporation en/of een of meer van haar dochterondernemingen.
Over Hyatt Hotels Corporation
Hyatt Hotels Corporation, met het hoofdkantoor in Chicago, is een toonaangevend wereldwijd gastvrijheidsbedrijf dat zich laat leiden door zijn doel: voor mensen zorgen zodat ze op hun best kunnen zijn. Op 31 maart 2022 omvatte het portfolio van het bedrijf meer dan 1.150 hotels en all-inclusive vastgoed in 71 landen op zes continenten. Het aanbod van het bedrijf omvat de merken Park Hyatt®, Miraval®, Grand Hyatt®, Alila®, Andaz®, The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Ziva™, Hyatt Zilara™, Thompson Hotels®, Hyatt Centric®, Caption by Hyatt, JdV by Hyatt™, Hyatt House®, Hyatt Place®, UrCove, en Hyatt Residence Club®, en resort- en hotelmerken binnen de AMR™ Collection, inclusief Secrets® Resorts & Spas, Dreams® Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Vivid Hotels & Resorts®, Alua Hotels & Resorts® en Sunscape® Resorts & Spas. Dochterondernemingen van het bedrijf exploiteren het loyaliteitsprogramma World of Hyatt®, ALG Vacations®, Unlimited Vacation Club®, Amstar DMC-bestemmingsbeheerdiensten en Trisept Solutions®-technologiediensten. Ga voor meer informatie naar www.hyatt.com.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220713005970/nl/
Contacts
Megen DiSanto