Total Telecom: transformatie van intelligente digitalisering is essentieel om omzet, efficiëntie en gebruikerservaring te verbeteren
LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Total Telecom rapporteerde tijdens de Win-Win Innovation Week van Huawei hoe de transformatie van intelligente digitalisering een sleutelrol speelt om operators in staat te stellen nieuwe zakelijke waarde te creëren.
Nu digitalisering en informatie voor nieuw marktpotentieel hebben gezorgd en groeimotoren hebben gecreëerd tijdens de transformatie van providers, lichtte Peng Song, President, Carrier BG Marketing & Solution Sales Dept., Huawei, tijdens zijn toespraak op de Win-Win Conferentie toe hoe de providers de transformatie van intelligente digitalisering kunnen versnellen op drie lagen.
De drielaagse intelligente digitale transformatie omvat, zoals Peng Song verklaarde, intelligente digitalisering van services, Operations and Maintenance (O&M) en infrastructuur. Dit zal providers helpen om drie kernwaarden te creëren: omzetverhoging, ervaringsverbetering en verbetering van de kwaliteit en efficiëntie.
“Op basis van de transformatiepraktijken van Huawei moeten we sleutelscenario’s selecteren op basis van pijnpunten, waarden creëren voor één punt en dit geleidelijk uitbreiden naar grotere gebieden,” aldus Peng Song.
Hij gaf verder te kennen dat de transformatie van de marketing drie belangrijke fasen omvatte. De eerste fase was ‘het veranderen van de werkmodus’ om de operationele efficiëntie en gebruikerservaring te verbeteren. De tweede fase was ‘het veranderen van het besluitvormingsmodel’, waarbij de vertaling van productwaarde naar zakelijke klantwaarde werd gemaximaliseerd. De derde en laatste fase was ‘het mogelijk maken van capaciteitsverbetering van partners’, waarbij interne capaciteiten werden gebruikt om ondersteuning te bieden aan de industrie.
Bovendien maakte Huawei gebruik van zijn ervaring van het transformeren van meer dan 100 operators om het Five Dimensions and Five Levels-beoordelingsmodel te bedenken voor de volwassenheid van de intelligente digitale O&M-transformatie. Tegelijkertijd heeft het bedrijf een wereldwijd ‘Digital Intelligent Transformation DigiVerse Center’ gecreëerd dat een overzicht geeft van hoogwaardige scenario’s in het daadwerkelijke transformatieproces.
Intelligente digitale transformatie is een structurele en systematische transitie die gericht is op bedrijfswaarde. Het is een traject dat voortdurende inspanningen vereist om de kwaliteit en efficiëntie te verbeteren door middel van automatisering en informatie, en om rijkere persoonlijke en zakelijke services te bieden.
Over Total Telecom
Total Telecom biedt dagelijks online nieuws met de mogelijkheid om u aan te melden voor headlines per e-mail en maandelijkse analyse. Total Telecom organiseert de jaarlijkse World Communication Awards, Asia Communication Awards en een reeks conferenties en netwerkmogelijkheden, waaronder Submarine Networks EMEA, 5GLIVE, Connected Italy, Connected Britain, Connected Germany en het Total Telecom Congress. Meer informatie op www.totaltele.com
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220722005210/nl/
Contacts
Contactpersoon voor de media
James Llewellyn