09:29 uur 30-09-2022

Burjeel Holdings verlicht Burj Khalifa met nieuwe campagne met Shah Rukh Khan

De superster is het gezicht van de groep die 39 ziekenhuizen en medische centra in de VAE en Oman bezit

Dubai, Verenigde Arabische Emiraten–(BUSINESS WIRE)– Een maand voor zijn verjaardag verlichtte de Indiase acteur Shah Rukh Khan woensdagavond ‘s werelds hoogste gebouw, The Burj Khalifa, in een merkcampagne voor het conglomeraat Burjeel Holdings uit de VAE. De afgelopen jaren, op de verjaardag van Shah Rukh Khan, is de Burj Khalifa verlicht ter ere van de superster.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20220929005381/nl/

The brand campaign of Burjeel Holdings featuring Shah Rukh Khan premiering at Burj Khalifa on Wednesday evening (Photo: AETOSWire)

The brand campaign of Burjeel Holdings featuring Shah Rukh Khan premiering at Burj Khalifa on Wednesday evening (Photo: AETOSWire)

Shah Rukh Khan is het gezicht van de groep die 39 ziekenhuizen en medische centra bezit onder de merken Burjeel, Medeor, LLH, Lifecare en Tajmeel in de VAE en Oman.

De campagne ‘We Are Committed To Your Care’, die in de hele regio op meerdere platforms zal verschijnen, bevat het succesverhaal van de Abu Dhabi-hoofdkwartiered verzorgingspowerhouse. Het is gebaseerd op de visie van de groep op het verbinden van zorg, schaal en gemeenschap in gezondheid.

De video begint met het eerbetoon van Shah Rukh Khan aan de heldhaftige martelaren van de VAE op het nationale en culturele monument van Wahat Al Karama. De video van 70 seconden toont ook de iconische Sheikh Zayed Grand Moskee en de vlaggenschipfaciliteit van de groep, Burjeel Medical City.

“Sheikh Zayed Grand Mosque en Wahat Al Karama verbeelden de essentie van de VAE en weerspiegelen Abu Dhabi’s groei tot een wereldwijde hub. De video trekt parallellen tussen de idealen die deze bezienswaardigheden inspireerden en Burjeel Holdings ethos van het dienen van de gemeenschap,” zei de heer Prashant Issar, directeur van de campagnevideo, die ook de Dubai Tourism-campagne met Shah Rukh Khan regisseerde.

Dr. Shamsheer Vayalil, voorzitter van Burjeel Holdings, zei: “We zijn trots om de campagne te lanceren met superster Shah Rukh Khan die de waarden belichaamt die we koesteren. Het symboliseert de ambitie van Burjeel Holdings om een wereldwijde leider in de gezondheidszorg te worden vanuit een land dat de wereld heeft geïnspireerd met zijn fascinerende groeiverhaal.”

Over Burjeel Holdings

Burjeel Holdings, opgericht in 2007, is een van de toonaangevende particuliere zorgverleners in de VAE met een groeiende aanwezigheid in Oman en de GCC. Met een netwerk van 61 activa, waaronder 39 ziekenhuizen en medische centra, evenals apotheken en andere aanverwante diensten, biedt de Groep de hoogste standaard van patiëntenzorg in de regio.

Ga voor meer informatie naar: https://burjeelholdings.com/

*Bron: AETOSWire

Contacts

Burjeel Holdings
M Unnikrishnan
Corporate Communications Officer, +971504275895

krish@burjeelholdings.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr