Valuence verandert de naam van het bedrijfsonderdeel Nanboya Luxury Brand Goods Buying Business naar ALLU voor alle vestigingen in het buitenland
HONGKONG–(BUSINESS WIRE)– De Valuence Group biedt levensveranderende waarde voor alle belanghebbenden en moedigt iedereen op de wereld aan om zichzelf te blijven. Valuence International Ltd. (Speciale Administratieve Regio Hongkong van de Volksrepubliek China) heeft bij monde van vertegenwoordigend directielid Susumu Muguruma bekendgemaakt dat het bedrijf de handelsnaam van alle Nanboya-vestigingen in het buitenland heeft veranderd naar ALLU.
Versterking van retailverkopen en marketing in het buitenland
Sinds de opening van het eerste kantoor in Hongkong in juli 2019, heeft Valuence haar aanwezigheid in het buitenland voortdurend uitgebreid. Het bedrijf heeft nu in totaal 34 vestigingen, verspreid over 16 landen.
Valuence International breidt daarnaast de buitenlandse verkoopkanalen uit, onder andere met de online lancering van STAR BUYERS AUCTION, een B2B-veilingplatform voor dealers. Dit online veilingplatform maakt wereldwijd de deelname van hergebruikbedrijven aan het platform mogelijk. Het bedrijf heeft daarnaast het ALLU-retailmerk gelanceerd voor consumenten in de VS, waardoor de overzeese verkoopkanalen verder worden uitgebreid.
De naamswijziging van Nanboya naar ALLU is bedoeld om de marketing en de aantrekkingskracht voor klanten te versterken door middel van een uniform merk voor inkoop en verkoop, met het oog op de toekomstige lancering van retailverkopen in verschillende landen.
ALLU staat voor ‘Alles voor U’ en verwijst naar het streven van het bedrijf om naar klanten te luisteren, een breder scala van diensten aan te bieden en waarde te vertegenwoordigen die de schakel vormt naar de toekomst. Verder heeft het bedrijf besloten de bedrijfsonderdelen in het buitenland die zich bezighouden met de inkoop van luxe merkgoederen, en de bedrijfsonderdelen die actief zijn in de detailhandel, samen te brengen onder de vertrouwde merknaam ALLU, geliefd bij klanten van over de hele wereld.
De Valuence Group gaat in het buitenland verder met het openen van inkooplocaties onder de merknaam ALLU, om zo het merk verder te versterken met het oog op de uitbreiding van de retailactiviteiten in ieder land.
-
Valuence International Ltd. (https://www.valuence.inc/en/group/international/)
- Opgericht: 19 november 2008 (groep opgericht: september 2015)
- Vertegenwoordigend directeur en president: Susumu Muguruma
- Hoofdkantoor: 16F, Tower 5, The Gateway, Harbour City, Kowloon, Hongkong
- Bedrijfsactiviteiten: in- en verkoop van luxe merkartikelen, edelmetalen, edelstenen, enz.
*Valuence International Ltd. is een groepsmaatschappij van Valuence Holdings Inc. (effectencode: TSE Growth Market 9270, https://www.valuence.inc/en/).
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221019005075/nl/
Contacts
Vragen:
Public Relations Office,
Valuence Holdings Inc.
TEL: +81-3-4580-9983
E-mail: media@valuence.inc