OMODA BEV zal geïntroduceerd worden op Europese markten
WUHU, China–(BUSINESS WIRE)– De OMODA BEV, het eerste SUV-voertuig van Chery Automobile gericht op de wereldwijde markt, en het eerste nieuwe model gebouwd volgens de gedurfde nieuwe ‘Art in Motion’-ontwerpfilosofie, zal binnen 2 jaar op de Europese markten verkrijgbaar zijn.
Gebaseerd op de Art in Motion-ontwerptaal, produceert het uiterlijk van de OMODA een ervaring als uit een parallelle wereld. De technologische configuratie en veiligheidsprestaties zijn afgestemd op de rij- en bedieningseisen van jonge consumenten en voldoen direct aan de verwachtingen van de gebruiker, waardoor een hippe en modieuze levensstijl met toekomstige technologie wordt geïntroduceerd. In termen van participatie van en co-creatie met gebruikers heeft de OMODA wereldwijd succes geboekt.
In overeenstemming met het idee van co-creatie met en delen door gebruikers, heeft OMODA aan het begin van zijn bestaan meer dan duizend onderzoeken uitgevoerd in meer dan 20 landen over de hele wereld om wereldwijde consumenten te betrekken bij het ontwerp en de configuratie van het product. Het uitstekende R&D- en ontwerpteam van CHERY heeft honderden ontwerpers en ingenieurs van BMW en Jaguar Land Rover met uitgebreide ontwerpervaring aangetrokken. Voordat deze werd afgerond, werd de OMODA beoordeeld door vele marktjury’s, zelfs tot aan de esthetiek van de hoofdconsole. Bovendien stemden de wereldwijde OMODA-consumenten op de productnamen.
Gedurende het productgebruiksproces is de houding van betrokkenheid die door de OMODA gestimuleerd werd, overduidelijk. In lijn met het ‘klantgerichte’ idee heeft CHERY altijd een betere interactie met klanten onderhouden via een verscheidenheid aan activiteiten, waardoor meer mensen deel kunnen uitmaken van CHERY’s ecosysteem van co-creatie en ontwikkeling.
CHERY is altijd trots op zijn klanten, en nieuwe klanten zorgen ervoor dat het bedrijf nog beter kan schitteren op het wereldtoneel. De ‘mentaliteit van co-creatie met gebruikers’ van CHERY stelt gebruikers van de OMODA BEV in staat om gedurende de hele levenscyclus van het product deel te nemen. Zal dit zinvol zijn voor de doelgroep? We denken dat de tijd en de markt het antwoord zullen onthullen.
Facebook: CHERY Spanje
link: https://www.facebook.com/chery-Espa%C3%B1a-105827098547919
Facebook: CHERY Duitsland
link: https://www.facebook.com/chery-Germany-106979888430597
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221031005208/nl/
Contacts
Ao Cao
caoao@mychery.com
+86 17327941197