REPLY staat opnieuw bovenaan in de Lünendonk-studie “Digital Experience Services”.
TURIJN, Italië–(BUSINESS WIRE)– Reply is een van de toonaangevende full-service providers voor Digital Experience Services (DXS) in de nieuwe studie “The Market for Digital Experience Services in Germany 2022” uitgebracht door het marktonderzoeksbureau Lünendonk.
De studie analyseert het portfolio en de bedrijfsontwikkeling van 26 Duitse en internationale IT- en managementadviesbureaus en digitale bureaus. De beoordeling omvat de in 2021 gegenereerde inkomsten in drie hoofdcategorieën – te weten Digital Consulting Services, Digital Agency Services en Digital Technology Services – evenals de evaluatie die aanbieders en klanten van Digital Experience Services hebben ontvangen.
Volgens de studie van Lünendonk worden digitale ervaringsdiensten steeds belangrijker. De omzet in het segment digitale ervaringsdiensten is de afgelopen twee jaar zelfs aanzienlijk gegroeid en zal naar verwachting in 2023 met 17,8 procent groeien.
De door Lünendonk geïnterviewde gebruikersbedrijven bevestigen dat de investeringen in digitale ervaringsdiensten van de afgelopen jaren gunstige resultaten opleveren en veel bedrijven zijn van plan verder te investeren in cyberbeveiliging, kunstmatige intelligentie (AI), cloud native en de ontwikkeling van dataplatforms. Zelfs de metaverse, waarvoor nog niet alle bedrijven use cases hebben geïdentificeerd, krijgt meer aandacht.
Klantgerichtheid en de ontwikkeling tot een datagestuurde onderneming zijn centrale uitdagingen voor de meeste ondervraagde gebruikers. Het is voor bedrijven van strategisch belang om te vertrouwen op nieuwe technologieën en bedrijfsmodellen.
Thomas Hartmann, lid van de raad van bestuur van Reply Deutschland SE, zegt: “Ook al staat het wijdverbreide gebruik van immersieve technologieën nog in de kinderschoenen, er ontstaan nu al mogelijkheden voor bedrijven die metaverse in hun strategie overwegen. Momenteel richten onze klanten hun investeringen op AI en datagedreven bedrijfsmodellen. AI heeft een belangrijke impact op de digitale ervaring van de toekomst om klanten meer individueel aan te spreken, nauwkeurige voorspellingen te doen en wendbaarder te reageren op marktbewegingen. Organisaties hebben behoefte aan een partner als Reply die innovatieve technologieën combineert met creativiteit.”
De studie kan hier worden bekeken.
Reply
Reply [EXM, STAR: REY] is gespecialiseerd in het ontwerpen en implementeren van oplossingen op basis van nieuwe communicatiekanalen en digitale media. Als netwerk van zeer gespecialiseerde bedrijven definieert en ontwikkelt Reply bedrijfsmodellen die mogelijk worden gemaakt door de nieuwe modellen van AI, big data, cloud computing, digitale media en internet of things. Reply levert advies, systeemintegratie en digitale diensten aan organisaties in de telecom en media; industrie en diensten; banken en verzekeringen; en publieke sectoren. www.reply.com
Lünendonk
Lünendonk & Hossenfelder, gevestigd in Mindelheim (Beieren), analyseert sinds 1983 de Europese business-to-business (B2B) dienstenmarkten. De marktonderzoekers richten zich op de sectoren management- en IT-advies, auditing, fiscaal en juridisch advies, facility management en onderhoud, alsmede personeelsdiensten (uitzendwerk, staffing). Al tientallen jaren publiceert het marktonderzoeks- en adviesbureau de “Lünendonk® Lijsten en Studies”, die als marktbarometers worden beschouwd. www.luenendonk.de
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221104005039/nl/
Contacts
Media contactpersonen:
Reply
Fabio Zappelli
f.zappelli@reply.com
Tel. +390117711594
Sandra Dennhardt
s.dennhardt@reply.com
Tel. +49 170 4546229