Uit Eye on Last-mile Delivery-rapport van FarEye blijkt dat 84% van retailers geen controle heeft over hun uitbestede bezorgnetwerken
FarEye geeft een voorproefje van onderzoeksresultaten van retailers; last-mile-prioriteiten gericht op verlagen van bezorgkosten en verbeteren van consumentenervaring
CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– Het Eye on Last-mile Delivery-rapport van FarEye, uitgevoerd in samenwerking met Researchscape International, onderzoekt de prioriteiten en kansen van retailers en logistieke dienstverleners op het gebied van last-mile bezorging in de komende vijf jaar.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230126005268/nl/
Eye on Last-mile Delivery Report (Graphic: Business Wire)
Sinds 2020 heeft last-mile bezorging een transformatie ondergaan, wat een complex, duur, inefficiënt en onhoudbaar proces heeft opgeleverd. Uit het onderzoek van FarEye bleek dat 57% van de retailers hun bezorgnetwerken de afgelopen vijf jaar heeft uitbesteed om de groeiende last-mile bezorgkosten te verminderen, en dat terwijl 84% van de retailers beweert dat hun organisatie meer controle nodig heeft over hun uitbestede bezorgnetwerken.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230126005268/nl/
Contacts
Jolene Peixoto, VP, marketing strategy & communications, jolene.peixoto@fareye.com