Hyosung America lanceert nieuwe merkidentiteit – Hyosung Innovue
DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Hyosung America heeft vandaag ‘Hyosung Innovue’ aangekondigd, een nieuwe merkidentiteit. De verandering is het hoogtepunt van een jarenlange inspanning om het verhaal van waarde van het bedrijf als maker van menselijke ervaringen opnieuw vorm te geven.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230131005396/nl/
Hyosung Innovue — improving life’s day-to-day interactions for everyone. (Graphic: Business Wire)
“Ons bedrijf heeft een lange geschiedenis in het benutten van de unieke combinatie van de ziel van een fabrikant met de mentaliteit van een innovator om een platform van geldautomaat- en cashmanagementoplossingen op te bouwen”, aldus Sanghwan Kweon, CEO van Hyosung America. “We gaan voor meer waardecreatie zorgen door deze dieper uitte breiden naar financiële diensten en retail, terwijl we ons platform van geïntegreerde oplossingen naar nieuwe branches brengen, waaronder gastvrijheid en reizen.”
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230131005396/nl/
Contacts
Hyosung America
Sharon Shaw, Sr. Director Marketing
Hyosung: (469) 767-1199
Sharon.Shaw@nhausa.com