05:29 uur 03-02-2023

Europese verzekeraars wenden zich tot partners vanwege groeiende uitdagingen

Crisisomstandigheden sinds 2020 hebben de vraag naar services voor het moderniseren van technologie, producten en bedrijfsmodellen aangewakkerd, aldus ISG-provider Lens™

LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Verzekeringsmaatschappijen in Europa zoeken hun weg binnen de steeds lastigere zakelijke omstandigheden met de hulp van dienstverleners die inzicht hebben in de vele uitdagingen in de sector en die nauw samenwerken met de verzekeraars, zo staat in een nieuw onderzoeksrapport dat vandaag is gepubliceerd door de Information Services Group (ISG) (Nasdaq: III), een toonaangevende internationaal bureau voor technologisch onderzoek en advies.

In het ISG Provider Lens™ Insurance Services-rapport 2022 voor Europa wordt geconstateerd dat een groeiend aantal claims in het begin van de COVID-19-pandemie werd gevolgd door een reeks andere ontwikkelingen die gevolgen hadden voor de verzekeringsbranche, waaronder inflatie, geopolitieke onzekerheden, cyberaanvallen en materiële schade door klimaatgerelateerde rampen.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Press:

Will Thoretz, ISG

+1 203 517 3119

will.thoretz@isg-one.com

Kate Hartley, Carrot Communications for ISG

+44 (0)20 3457 6403

kate.hartley@carrotcomms.co.uk

Check out our twitter: @NewsNovumpr