Mary Kay Inc. benoemt Sheryl Adkins-Green tot Chief Experience Officer
DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Het emblematische bedrijf voor schoonheid en ondernemerschap Mary Kay Inc. kondigde vandaag de benoeming aan van Sheryl Adkins-Green tot Chief Experience Officer. In haar nieuwe functie zal Adkins-Green het succes ondersteunen van miljoenen onafhankelijke activiteiten van schoonheidsadviseurs via een volledig geïntegreerde klantenervaring.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230214005746/nl/
“Mary Kay Ash always said, ‘Picture every person with an invisible sign around their neck that says Make Me Feel Important,’” said Adkins-Green. “This will be my mantra as I take on this exciting new role.” (Credit: Mary Kay Inc.)
“Bij Mary Kay is niets zo belangrijk als een lonende ervaring voor onze onafhankelijke schoonheidsadviseurs en hun klanten,” zegt Nathan Moore, voorzitter van Global Sales & Marketing bij Mary Kay. “Sheryl’s ervaring als marketeer voor wie de klant op de eerste plaats komt, op basis van ongeëvenaarde service, maakten van haar een voor de hand liggende keuze als onze Chief Experience Officer. Ze is bijzonder gedreven door de mogelijkheden die Mary Kay biedt, en we stellen met genoegen vast dat haar globale strategie in het leven van vrouwen wereldwijd verder het verschil zal maken.”
Adkins-Green werkt sinds 2009 bij Mary Kay, in het beging als Chief Marketing Officer. Ze zal de Global Brand Experience Division verder leiden, evenals het eigen creatieve agentschap van het bedrijf, dat marketingcampagnes, middelen voor multimedia ontwerp, content voor sociale media en geïntegreerde digitale communicaties creëert die het onafhankelijke verkoopsteam in staat stellen om gepersonaliseerde schoonheidservaringen en services op maat aan hun klanten te bieden. Door onderzoek, gegevensanalyse en trendverwachtingen te combineren, zullen Adkins-Green en haar team de behoeften en verwachtingen anticiperen van onafhankelijke schoonheidsadviseurs en hun klanten in meer dan 35 landen.
“Mary Kay Ash zei altijd: ‘Stel je iedereen voor met een onzichtbaar bord rond zijn nek met daarop Geef mij het gevoel dat ik belangrijk ben’,” zegt Adkins-Green. “Dit wordt mijn mantra wanneer ik deze uitdagende nieuwe functie opneem.”
Adkins-Green verrijkt haar nieuwe taak met heel veel ervaring in strategische planning, ontplooiing van handelsactiviteiten en bedrijfspartnerschappen. Voordat ze bij Mary Kay in dienst kwam, vervulde Sheryl leidinggevende functies bij Alberto-Culver, Cadbury-Schweppes, Citigroup en Kraft Foods. Ze behaalde een bachelor in Retailingwetenschappen, cum laude, aan de universiteit van Wisconsin en heeft een Master in bedrijfsadministratie behaald aan de Harvard Business School. Strikt in lijn met Mary Kay’s missie om het leven van vrouwen en hun gezin te verrijken, zet ze zich actief voor de maatschappij in via de Mary Kay Ash Foundation℠, die een dubbele missie erop na houdt: genezende therapieën vinden voor kanker bij vrouwen, en geweld tegen vrouwen bestrijden.
Over Mary Kay
Als een van de eerste doorbrekers van het zogenaamde glazen plafond, richtte Mary Kay Ash in 1963 haar schoonheidsbedrijf op als verwezenlijking van haar droom, met één doel: het leven van vrouwen verrijken. Die droom kwam tot bloei en werd een bedrijf van miljarden dollars, met miljoenen onafhankelijke leden van het verkoopsteam in meer dan 35 landen. Als bedrijf voor ontwikkeling van ondernemerschap, zet Mary Kay zich in om vrouwen tijdens hun loopbaan te steunen via opleiding, mentorschap, belangenbehartiging, netwerken en innovatie. Mary Kay richt zich op het investeren in de wetenschap achter schoonheid en de productie van geavanceerde huidverzorging, kleurcosmetica, voedingssupplementen en parfums. Mary Kay gelooft in het verrijken van het leven vandaag voor een duurzame toekomst, het sluiten van partnerschappen met organisaties over de hele wereld met bijzondere aandacht voor het promoten van uitmuntendheid in handelsactiviteiten, het ondersteunen van onderzoek tegen kanker, het bevorderen van gelijkheid van mannen en vrouwen, het beschermen van slachtoffers die huiselijk geweld overleefden, het mooier maken van onze maatschappij en het aanmoedigen van kinderen om hun dromen waar te maken. Meer info op marykayglobal.com, vind ons op Facebook, Instagram, en LinkedIn of volg ons op Twitter.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230214005746/nl/
Contacts
Bedrijfscommunicatie van Mary Kay Inc.
marykay.com/newsroom
972.687.5332 of media@mkcorp.com