Momcozy debuteert op de Europese markt op de Baby Show
LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Momcozy (“het bedrijf”), een toonaangevend zwangerschaps- en babymerk dat zich richt op de behoeften van moeders, was samen met Lidl GB aanwezig op de Baby Show (“de Baby Show”), gehouden in ExCel Londen op 3-5 maart 2023. De Baby Show is een van de grootste zwangerschaps-, baby- en opvoedingsevenementen in het Verenigd Koninkrijk, en helpt nieuwe en aanstaande ouders sinds 2002 om alles te vinden wat ze nodig hebben voor hun groeiende gezin. Met verschillende stops in het Verenigd Koninkrijk gepland voor het jaar, stelde de Baby Show in Londen Momcozy in staat zich te introduceren op de Europese markt, die ze onlangs hebben betreden, en hun producten voor baby’s en moeders te promoten.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230307006075/nl/
Momcozy Debuts in the European Market at the Baby Show (Photo: Business Wire)
Als onderdeel van hun kennismaking met Britse consumenten toonde Momcozy tot groot genoegen van de ouders een assortiment kolfapparaten, kolfaccessoires, kolfbeha’s en andere op het moederschap geïnspireerde producten. Samen met het uitdelen van gratis melkbewaarzakjes en het tonen van geavanceerde producten zoals hun verwarmende en vibrerende lactatiemassager, centreerde Momcozy hun stand op M61 rond hun populairste innovatie, de S12 Pro borstkolf.
“Ons bedrijfsdoel is altijd geweest om moeders te ondersteunen in hun ouderschapsreis. Dus of het nu gaat om een draagbare borstkolf, of een kolfbeha alles erkent de stem van moeders, want de ontwikkeling van het product is ontstaan uit hun inbreng,” aldus Ella, Marketing Manager van Momcozy.
Momcozy 4-in-1 kolfbeha is sinds de lancering in 2022 een game-changer geweest voor borstvoedende moeders, waarbij verschillende moeders op Amazon de veelzijdigheid en veiligheid van de beha met verschillende soorten kolven prezen, evenals de comfortabele en ondersteunende pasvorm. Volgens de feedback van klanten past het ontwerp van de beha bijzonder goed bij de draagbare borstkolven van Momcozy, die goed passen zonder al te veel druk voor een betere lactatie-ervaring.
Een ander paradepaardje van Momcozy, de S12 Pro, trok ook veel aandacht op de Baby Show. Na uitvoerige interviews met de Momcozy gemeenschap ontwikkelde het bedrijf deze nieuwe, handsfree kolfserie met het oog op comfort voor moeders. Met enkele of dubbele kolfopties komt de S12 Pro met een bijgewerkt ontwerp met dubbele afdichting dat beter aansluit om moeders een efficiëntere kolfervaring met zachte zuigkracht te bieden die hen ook helpt lekken te voorkomen.
“Ook hebben we onlangs het ‘Parachute Care Program’ voor een jaar aangekondigd om de borstvoedingsreis van meer moeders te ondersteunen, en we hopen dat we voor meer moeders in Europa een metgezel zullen zijn,” zei Ella.
In aanvulling op het programma geeft Momcozy 25% korting op borstkolfbestellingen aan moeders die in specifieke beroepen werken om Internationale Vrouwendag te vieren. Moeders in Europa kunnen winkelen via Amazon of de website van Momcozy.
Na hun introductie in het Verenigd Koninkrijk en andere Europese landen op de Baby Show in Londen, zal Momcozy ook deelnemen aan de stop van het evenement in NEC Birmingham op 12-14 mei 2023.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230307006075/nl/
Contacts
Marketingafdeling
Ella Zheng
1-855-322-1777 (ma.-vr. 8:30u-12:00u; 13:00u-17:30u PST)
ella.zheng@momcozy.com