State of the Customer Experience 2023-rapport van CSG onthult trendgebieden voor eersteklas CX-strategie
Jaarlijks rapport verzameld uit meer dan 12 miljard klanttrajectinteracties biedt bruikbare inzichten om het digitale traject langs te gaan voor een uitzonderlijke CX
DENVER–(BUSINESS WIRE)– CSG® (NASDAQ: CSGS), de leider in innovatieve oplossingen voor klantervaringen, inkomstenbeheer en betalingen die gewone klantervaringen buitengewoon maken, heeft vandaag het rapport The State of the Customer Experience 2023 uitgebracht. Met gegevens van meer dan 12 miljard wereldwijde klanttrajectinteracties en 710 miljoen ondersteunde eindgebruikers dit jaar, kwam CSG tot de slotsom dat bedrijfsleiders behoefte hebben aan snelheid om digitale klantervaringen (CX) te versnellen, maar hulp nodig hebben om hun CX-traject een vliegende start te geven.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230320005091/nl/
Contacts
Kristine Østergaard
Public Relations
+44 (0)79 2047 7204
kristine.ostergaard@csgi.com
John Rea
Investor Relations
+1 (210) 687-4409
john.rea@csgi.com