Precisely kondigt EngageOne RapidCX aan, een revolutie in klantcommunicatiebeheer voor sterk gereguleerde sectoren
Op SaaS gebaseerde oplossing combineert het toonaangevende EngageOne-portfolio van Precisely met mogelijkheden van overgenomen CEDAR CX om vertrouwde gegevens te benutten voor een onverslaanbare klantervaring
BURLINGTON, Mass.–(BUSINESS WIRE)– Precisely, de wereldleider op het gebied van gegevensintegriteit, heeft vandaag de lancering aangekondigd van EngageOne RapidCX, waarmee de nieuwste innovatie op het gebied van klantcommunicatiebeheer (CCM) op de markt wordt gebracht.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230517005074/nl/
Precisely, the global leader in data integrity, announces the launch of EngageOne RapidCX, bringing the latest innovation in customer communications management (CCM) to the market. (Photo: Business Wire)
RapidCX stelt organisaties in staat om een betere, effectievere klantervaring te bieden door middel van gegevensgestuurde, gepersonaliseerde communicatie. Dit is vooral belangrijk voor sterk gereguleerde sectoren zoals financiële dienstverlening, verzekeringen en telecommunicatie, waar de druk groot is om meer gepersonaliseerde en dynamische klantervaringen te bieden teneinde concurrerend te blijven, terwijl ook de steeds ingewikkelder wordende wettelijke vereisten moeten worden nageleefd.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230517005074/nl/
Contacts
Pers
Emma Forrest (wereldwijd)
press@precisely.com