Toshiba benoemd tot een belangrijke speler in de IDC MarketScape ” Worldwide Retail Commerce Platform Software Providers 2023 Vendor Assessment “.
Toshiba wordt erkend voor haar wereldwijde groeistrategie, R&D en ELERA™ Commerce Platform.
RESEARCH TRIANGLE PARK, N.C. RESEARCH TRIANGLE PARK, N.C.–(BUSINESS WIRE)– Slechts drie jaar na de introductie van ELERA™ Commerce Platform, waarmee Retailers hun digitale transformatie kunnen versnellen, is Toshiba benoemd tot een belangrijke speler in de IDC MarketScape: ” Worldwide Retail Commerce Platform Software Vendors 2023 Vendor Assessment (doc. nr. US49436223, april 2023).
“Het verdienen van deze erkenning in zo’n korte tijd getuigt van het harde werk en de toewijding van onze wereldwijde organisatie en de nauwe samenwerking die we hebben met onze klanten,” aldus Rance Poehler, President en CEO van Toshiba Global Commerce Solutions. “ELERA kreeg snel momentum op de markt vanwege haar benadering van unified commerce, een unieke dienst die Retailers helpt te groeien en transformeren, wat wordt erkent door klanten en invloedrijke partijen in de branche. Met ons groeiende portfolio van oplossingen en tools voor self-enablement stellen we Retailers in staat om hun winkels slimmer en flexibeler te maken, klaar om tegemoet te komen aan de veranderende behoeften van consumenten.”
“ELERA is een dynamisch Retailplatform dat een aanzienlijke vooruitgang vertegenwoordigt in de globalisering van onze Retailstrategie, gebaseerd op onze waarden en visie om retailers in staat te stellen te floreren, waar ze ook actief zijn,” aldus Hironobu Nishikori, President en CEO van Toshiba Tec Corporation. “We zijn vereerd door de vertrouwde partnerschappen die we hebben met onze klanten en prospects, en we zijn trots op onze successen met ELERA bij klanten in Japan, Europa, Latijns-Amerika en de Verenigde Staten die deze reis samen met ons maken.”
IDC MarketScape is een toonaangevend onafhankelijke marktonderzoeksbureau in de IT-industrie dat diepgaande kwantitatieve en kwalitatieve beoordelingen van de technologiemarkt biedt. Dit rapport van IDC MarketScape uit 2023 beoordeelt de mogelijkheden en strategieën van leveranciers van software voor Retail commerce platform met een aanzienlijke aanwezigheid in de Retail.
Een belangrijk evaluatiecriterium is hoe IT-kopers de voordelen van software voor Rretail commerce platform zien in het voldoen aan de unieke en steeds veranderende behoeften van Retailers, evenals de strategie en toewijding van de leveranciers aan innovatie om het voortdurende omnichannel succes van Retailers mogelijk te maken.
Het rapport merkte op dat klanten Toshiba hebben geprezen om haar cultuur van innovatie, gebaseerd op een langetermijnplanning in samenwerking met Retailers en in lijn met toekomstige Retailtrends.
“Toshiba combineert haar historische expertise met haar innovatieve ‘voice of the customer’-programma om omnichannel commerce gebruiksscenario’s te ondersteunen, waaronder ‘shopper marketing’, activabescherming en verliespreventie, gedurende de gehele levenscyclus van het product,” merkte Ornella Urso, onderzoekmanager bij IDC, op.
Voor meer informatie over het rapport, kunt u hier terecht.
Over IDC MarketScape
Het beoordelingsmodel van IDC MarketScape is ontworpen om een overzicht te bieden van de concurrentiekracht van leveranciers van ICT (informatie- en communicatietechnologie) in een specifieke markt. De onderzoeksmethodologie maakt gebruik van een rigoureus scoresysteem op basis van zowel kwalitatieve als kwantitatieve criteria, resulterend in een grafische weergave van de positie van elke leverancier binnen een bepaalde markt. IDC MarketScape biedt een duidelijk kader waarin product- en serviceaanbiedingen, capaciteiten en strategieën, en huidige en toekomstige succesfactoren van IT- en telecommunicatieleveranciers op betekenisvolle wijze kunnen worden vergeleken. Het kader biedt technologiekopers ook een 360-gradenbeoordeling van de sterke en zwakke punten van huidige en potentiële leveranciers.
Over Toshiba Global Commerce Solutions
Toshiba Global Commerce Solutions stelt de Retailers in staat om te floreren door middel van een dynamisch ecosysteem van slimmere, flexibelere oplossingen en diensten die Retailers in staat stellen veerkrachtig te evolueren met generaties consumenten en zich aan te passen aan marktomstandigheden. Ondersteund door een wereldwijde organisatie van toegewijde medewerkers en partners, krijgen retailers meer zichtbaarheid en controle over hun activiteiten, terwijl ze genieten van de flexibiliteit om Retailervaringen te creëren, op te schalen en te transformeren die anticiperen op en voldoen aan de steeds veranderende behoeften van consumenten. Bezoek commerce.toshiba.com en neem deel aan ons op Twitter, LinkedIn, Instagram en YouTube om meer te weten te komen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230516005016/nl/
Contacts
Toshiba Global Commerce Solutions
Elizabeth Romero
Director, Corporate Communications
elizabeth.romero@toshibagcs.com