Experian publiceert drie nieuwe wereldwijde rapporten over een jaar van vooruitgang op het gebied van productinnovatie, consumer empowerment en financiële gezondheid
LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Experian, het wereldwijde informatiedienstenbedrijf, heeft drie nieuwe rapporten gepubliceerd, waaruit blijkt dat het zich inzet voor de ontwikkeling van nieuwe producten en het stimuleren van data-innovatie om klanten te ondersteunen en zo een betere toekomst te creëren voor individuen en organisaties wereldwijd.
Gezien het feit dat een derde van de volwassen wereldbevolking geen toegang heeft tot financiële basisdiensten, is het voor bedrijven als Experian van cruciaal belang om zich te richten op het maken van een verschil in de gemeenschappen die zij bedienen. Bovendien, met de huidige kostendruk die huishoudens en bedrijven treft, is Experian’s missie om het financiële welzijn te verbeteren nu belangrijker dan ooit.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230612005062/nl/
Contacts
Nick Jones, Head of Corporate & B2B PR & Global
Tel: 07976734702 / E-mail: nick.jones@experian.com