Unblu en Objectway werken samen om de digitale klantervaring voor vermogensbeheerders te verbeteren
MILAAN & BASEL, Zwitserland–(BUSINESS WIRE)– Unblu, toonaangevend Conversational Engagementplatform, en Objectway, wereldwijde top 100-leverancier van as-a-servicesoftware en -diensten voor financiële instellingen, hebben een strategisch partnerschap aangekondigd om vermogens- en beleggingsondernemingen in staat te stellen succesvollere, effectievere en winstgevendere klantrelaties op te bouwen.
Door de mogelijkheden van Unblu te integreren, verbetert Objectway zijn Omnichannel Client Lifecycle Managementoplossingen om gepersonaliseerd digitaal advies te bieden, online onboarding en conversies te stimuleren, en om klantgerichte tijd effectiever te benutten.
De bundeling van de oplossingen van Unblu en Objectway biedt een superieure klantervaring door het verbeteren van de digitale communicatie- en samenwerkingstools voor klanten en adviseurs, het verbeteren van de klanttevredenheid en het stroomlijnen van de activiteiten voor financiële instellingen, wat uiteindelijk leidt tot een toename van het vertrouwen van beleggers en een groei van het AUM voor vermogens- en beleggingsbeheerders.
Klanten zullen ook profiteren van een verbeterde, veilige gegevensverwerking, flexibele cloudimplementatie en volledige naleving van de toezichthouders, aangezien Unblu vorig jaar de SOC 2 Type 2-certificering heeft behaald.
De samenwerking richt zich op twee initiële gevallen van klantinteractiebeheer: lopend relatiebeheer en de helpdesk. Met de helpdeskintegratie kunnen financiële instellingen snelle, naadloze digitale ondersteuning in een veilige omgeving bieden. De relatiebeheermogelijkheden zorgen ervoor dat klanten en relatiebeheerders alle hulpmiddelen tot hun beschikking hebben om één-op-één vergaderingen te plannen, te communiceren en samen te werken op verschillende apparaten en kanalen.
“Bij Unblu begrijpen we de rol die communicatie speelt in een vermogensbeheercontext. Adviseurs moeten beschikbaar zijn op het kanaal naar keuze van de klant om langdurige relaties op te bouwen, en de uitdaging is om deze communicatie veilig en conform te maken,” aldus Luc Haldimann, CEO bij Unblu. “We zijn ervan overtuigd dat dit partnerschap ervoor zal zorgen dat de klanten van Objectway alle hulpmiddelen hebben die ze nodig hebben om zinvol advies te geven en aan hun veranderende verwachtingen te voldoen.”
“Objectway deelt met Unblu dezelfde technologisch vooruitstrevende mindset. Dit stelt ons in staat om doorlopende innovatie en ondersteuning te bieden binnen ons partnerschap, om ervoor te zorgen dat financiële instellingen trends in de sector en opkomende technologieën voor blijven,” aldus Alberto Cuccu, Chief Solution Officer bij Objectway. “Samen brengen we aanpasbare, schaalbare en naadloos integreerbare oplossingen op de markt die een snelle implementatie mogelijk maken, maar er ook voor zorgen dat onze klanten een echt hybride service kunnen bieden, dankzij een verbeterd digitaal aanbod.”
In de toekomst zijn Unblu en Objectway van plan om nieuwe use cases en functionaliteiten te verkennen, waardoor financiële instellingen kunnen profiteren van een steeds uitgebreider aanbod van digitale betrokkenheid en samenwerkingstools.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230616094132/nl/
Contacts
Chiara Giudici
+393938229579
chiara.giudici@objectway.com