Bacardi viert 160 jaar MARTINI
Het iconische symbool van Italiaanse stijl en cultuur viert 160-jarig jubileum
HAMILTON, Bermuda–(BUSINESS WIRE)– Het familiebedrijf Bacardi viert de 160e verjaardag van MARTINI®, het toonaangevende vermout- en mousserende wijnmerk, met een reeks evenementen en lanceringen die zullen voortbouwen op zijn nalatenschap als icoon van Italiaanse stijl en cultuur.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230704160443/nl/
160 years of Italian taste’ draws inspiration from the legacy of MARTINI as a symbol of Italian style and culture. The campaign brings together the brand’s heritage and its vision for the future with imagery that illustrates how the brand is moving into a new era. (Photo: Business Wire)
Al sinds 1863 is MARTINI een pionier in de wereld en cultuur van dranken en cocktails dankzij het Italiaanse vakmanschap, de Italiaanse kwaliteit en de Italiaanse smaak. Aperitivo zou geen aperitivo zijn zonder MARTINI.
Dit jaar viert MARTINI ook zijn 30e verjaardag als lid van de Bacardi-portfolio van eersteklas wijnen en gedistilleerde dranken.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230704160443/nl/
Contacts
Jessica Merz, VP Global Corporate Communications, jmerz@bacardi.com