Kimberly-Clark, Bayer, Armada, Eastman, Dollar Tree behoren tot wereldwijde supply chain-leiders die presenteren op FourKites Visibility 2023
Supply chain-managers, die de helft van de Fortune 500 vertegenwoordigen, zullen bijeenkomen op ‘s werelds meest invloedrijke supply chain-symposium om verbinding te maken, te leren en te groeien door middel van realtime zichtbaarheid
AMSTERDAM–(BUSINESS WIRE)– Toonaangevende supply chain–zichtbaarheidsprovider FourKites heeft vandaag aangekondigd dat meer dan 700 supply chain-leiders samenkomen tijdens Visibility 2023 op 6 september in het Hyatt Regency Chicago. Het jaarlijkse evenement van FourKites, dat nu voor de zesde keer plaatsvindt, verzamelt een kritische massa van verladers, vervoerders, logistieke dienstverleners en tussenhandelaren die vooroplopen bij de transformatie van de toeleveringsketen.
Het evenement van dit jaar vindt plaats tegen een achtergrond van versnellende innovatie en een sectorbrede focus op het verbeteren van de realtime supply chain-uitvoeringsmogelijkheden, met investeringen in de laatstgenoemde die naar verwachting in de komende drie tot vijf jaar zullen vervijfvoudigen1. Visibility 2023 is sterk samengesteld om deelnemers de kans te geven om verbinding te maken, te leren en te innoveren, zodat ze de volledige kracht van het FourKites-netwerk kunnen benutten met downstream-klanten en upstream-leveranciers.
Deelnemers zullen horen van supply chain-managers die enkele van ‘s werelds grootste merken vertegenwoordigen, waaronder onder meer Kimberly-Clark, Niagara Bottling, Zebra Technologies, Bayer, Cardinal Health, Daimler, Armada, P&G, MITSUI KNOWLEDGE INDUSTRY CO., LTD en Boston Consulting Group. In een reeks openhartige en praktische sessies zullen senior leidinggevenden strategieën, best practices en lessen delen die ze hebben geleerd van het implementeren van realtime supply chain-zichtbaarheid in hun organisaties en ecosystemen. Sessies gaan over onderwerpen als het stimuleren van groei en veerkracht bij krappe budgetten; trends en implicaties in big data en AI; verder gaan dan track & trace; het optimaliseren van e-commerce oplossingen; implementaties van IoT-sensoren; en het maximaliseren van de impact van supply chain-gegevens.
Priya Rajagopalan, Chief Product Officer van FourKites, zal het hoofdthema Product Vision & Roadmap van FourKites presenteren, waarbij ze verschillende belangrijke innovaties zal onthullen die de toekomst van de branche zullen bepalen. En in de voortdurende toewijding van FourKites aan klantgedreven innovatie, zullen klanten van FourKites het komende jaar opnieuw stemmen op de onderdelen die ze toegevoegd willen zien aan de FourKites-roadmap. Tot op heden hebben FourKites-klantprogramma’s, waaronder het Innovation Partner-programma en de IdeaExchange, meer dan 200 nieuwe platformmogelijkheden gegenereerd.
“De tijd is rijp voor de supply chain-industrie om ‘verbindingen’ naar een hoger niveau te tillen, en daarom ben ik zo verheugd om opnieuw een ongelooflijke braintrust voor supply chain te organiseren op Visibility 2023 in Chicago,” aldus de oprichter en CEO van FourKites, Mathew Elenjikal. “Enorme datasets, machine learning en AI zullen de toekomst van supply chains herdefiniëren. Om daar ten volle van te profiteren, heeft de industrie een uitstekende connectiviteit tussen systemen en tussen upstream- en downstreampartners nodig. Het Visibility-evenement van FourKites is een ongeëvenaarde kans om leveranciers, vervoerders, teams en data samen te brengen om deze echt verbonden, dynamische netwerken te smeden.”
Naast thought leadership-sessies van leidinggevenden uit de branche, zullen ‘supergebruikers’ van FourKites deelnemen aan verschillende diepgaande sessies met FourKites-experts en ervaren klanten – waaronder Kimberly-Clark, Dollar Tree en Eastman – die geavanceerde lessen en tactische draaiboeken zullen aanbieden om de het meeste uit het FourKites-platform te halen in verschillende toepassingsscenario’s uit de praktijk.
Ten slotte maakt FourKites de winnaars bekend van zijn jaarlijkse prijzen. De Golden Kite Awards erkennen bedrijven die gebruik maken van realtime zichtbaarheid om opvallende resultaten te behalen in vijf categorieën: Improved Customer Experience, End-to-End Optimisation, Supply Chain Agility, Connected Supply Chain en Green Earth. Eerdere winnaars zijn onder meer Bayer, Kimberly-Clark, Land O’Lakes, Food In Transit/Arrowstream, Cardinal Health, T-Mobile, Canfor, Kraft Heinz, Serta Simmons Bedding, PetSmart en Armada. De nieuwe High Flyer Award van het bedrijf erkent personen die excellentie, best practices en innovatie promoten als voorvechters van zichtbaarheid binnen hun organisatie; en nieuwe partnerprijzen erkennen de Innovation Partner of the Year en de Go-to-Market Partner of the Year.
Visibility 2023 begint op 6 september met een happy hour om te netwerken waar alle deelnemers welkom zijn en wordt op 7 september afgesloten met een receptie op de Navy Pier. Sponsors van het evenement zijn onder meer SAP, OneRail, Justtransform, Zebra Technologies, Manhattan Associates, SMC3, Relex, AutoScheduler, Kinaxis, SPS Commerce, AWS en Pando. Ga voor registratie naar de Visibility 2023-website.
Over FourKites
Toonaangevend supply chain visibility platform FourKites® laat visibility verder reiken dan transport naar werven, magazijnen, winkels en meer. Elke dag worden er meer dan 3 miljoen zendingen over de weg, per spoor, over zee, door de lucht, per pakketdienst en koerier getrackt, in 200 landen en regio’s. FourKites combineert real-time data met krachtige machine learning om bedrijven te helpen bij het digitaliseren van hun end-to-end supply chains. Meer dan 1.200 van ‘s werelds bekendste merken — waaronder 9 van de top 10 CPG en 18 van de top 20 voedsel- en drankbedrijven — vertrouwen op FourKites om hun bedrijf te transformeren en meer flexibele, efficiëntere en duurzamere supply chains te creëren. Kijk voor meer informatie op https://www.fourkites.com/.
1 2022 Gartner Future of Supply Chain Survey.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230810124180/nl/
Contacts
Scott Johnston
Europese PR Director, FourKites
+31 62 147 8442
Scott.johnston@fourkites.com