AVEVA opent Customer Experience Center in China om digitale transformatie en duurzaamheid te versterken
LONDEN–(BUSINESS WIRE)– AVEVA, een internationale leider op gebied van industriële software, gericht op digitale transformatie en duurzaamheid, maakte vandaag de opening in Beijing bekend van haar nieuwste CEC (Customer Experience Center). Het Center demonstreert AVEVA’s niet-aflatende inzet voor verdergezette investering en groei in China en is wereldwijd de vijfde dergelijke technologiehub van het bedrijf.
Tijdens de inhuldiging verwelkomde het team industriële leiders en vertegenwoordigers van de media. AVEVA’s Chief Executive Officer Caspar Herzberg en Chief People Officer Caoimhe Keogan waren aanwezig, samen met de regionale leiderschap Senior Vice President, hoofd van APAC Emon Zaman, en de lokale Vice President, General Manager van China Jingyi Cui, om de gasten te verwelkomen en de strategie en groeiambities van het bedrijf voor China te delen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230906086903/nl/
Contacts
external.communications@aveva.com
07920086154