01:04 uur 06-09-2023

Mooi krachtig: Mary Kay Inc. bekroond tot #1 Direct Selling Brand of Skin Care and Color Cosmetics in the World

DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Color us is zeer tevreden: iconisch schoonheidsmerk en internationaal bedrijf voor ondernemerschap Mary Kay Inc. werd benoemd tot #1 Direct Selling Brand of Skin Care and Color Cosmetics in the World* door Euromonitor International. Deze eer valt het bedrijf te beurt bij de viering van haar 60e bedrijfsverjaardag, waarmee Mary Kay Ash’s nalatenschap wordt verdergezet om vrouwen sterker te maken, toen, nu en voor altijd.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230905876781/nl/

The honor comes as the company celebrates its 60th anniversary in business, continuing Mary Kay Ash’s legacy of empowering women then, now, and always. (Graphic: Mary Kay Inc.)

The honor comes as the company celebrates its 60th anniversary in business, continuing Mary Kay Ash’s legacy of empowering women then, now, and always. (Graphic: Mary Kay Inc.)

Euromonitor International staat bekend als provider bij uitstek van internationale bedrijfsintelligentie, marktanalyse en consumenteninzichten met meer dan 50 jaar marktonderzoek in meer dan 100 landen. Hun erkenning van Mary Kay getuigt niet alleen van de ongeëvenaarde kwaliteit van het merk, maar ook van haar ruime en steeds groeiende aanwezigheid op wereldvlak.

“Dit geweldige eerbetoon van Euromonitor is de kers op onze verjaardagstaart,” zegt Nathan Moore, voorzitter internationale verkoop en marketing bij Mary Kay. “Het spreekt boekdelen over onze inzet en streven naar kwaliteit en innovatie, en onze ongelooflijke gemeenschap onafhankelijke schoonheidsconsulenten die ons kloppend hart en onze drijfveer blijven. Hun toewijding en passie hebben ons verleden, het nu en de toekomst kleur gegeven met levendige tinten die getuigen van succes.”

Al jarenlang zet Mary zich in om de gezondheid van de huid, onderzoek en ontwikkeling en voeding te promoten. Het merk is houder van meer dan 1.600 patenten voor producten, technologieën en verpakkingsontwerpen in haar globale portfolio.

“We zijn nog maar net begonnen,” voegt Moore toe. “Hoewel dit een opmerkelijke bedrijfsverwezenlijking is en getuigt van de kracht van ons merk, heeft Mary Kay Ash ons geleerd om nooit op onze lauweren te rusten. Op naar de volgende 60 jaar versterking, innovatie en succes.”

*”Source Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2023 Edition, value sales at RSP, 2022 data.”

Over Mary Kay

Toen. Nu. Voor altijd. Mary Kay Ash, een van de oorspronkelijke glazen plafondbrekers, richtte in 1963 in Texas haar droomschoonheidsbedrijf op met één doel: het leven van vrouwen verrijken. Die droom is uitgegroeid tot een internationaal bedrijf met miljoenen onafhankelijke verkopers in meer dan 35 landen. Reeds 60 jaar hebben vrouwen dankzij de kans die Mary Kay bood de mogelijkheid om zich sterker te maken om zelf hun toekomst te bepalen via onderwijs, mentorschap, belangenbehartiging en innovatie. Mary Kay is toegewijd aan het investeren in de wetenschap achter schoonheid en het produceren van geavanceerde huidverzorging, kleurcosmetica, voedingssupplementen en geuren. Mary Kay gelooft in het behoud van onze planeet voor de generaties van morgen, het beschermen van vrouwen die lijden aan kanker en slachtoffer zijn van huiselijk geweld, en het aanmoedigen van jongeren om hun dromen te volgen. Ga voor meer informatie naar marykayglobal.com, vind ons op Facebook, Instagram en LinkedIn, of volg ons op Twitter.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Bedrijfscommunicatie Mary Kay Inc.

marykay.com/newsroom
972.687.5332 of media@mkcorp.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr