Bloomreach werkt samen met collega MACH Alliance-lid Talon.One om headless en gepersonaliseerde klantreizen aan te bieden
MOUNTAIN VIEW, Calif.–(BUSINESS WIRE)– Bloomreach, het platform dat grenzeloze e-commerce ervaringen mogelijk maakt, en Talon.One, een alles-in-één loyaliteits- en promotiesoftware voor bedrijven, kondigde vandaag aan dat ze zijn gaan samenwerken om marketeers meer mogelijkheden te geven en hun personalisatiemogelijkheden te verbeteren. Deze integratie voegt een groot aantal nieuwe functies toe voor de gebruikers van Bloomreach Engagement, met inbegrip van de mogelijkheid om meer gerichte doelgroepen te vormen, aanbevelingen en promoties verder te personaliseren en sterkere loyaliteitsfuncties te ontwikkelen. Zowel Bloomreach als Talon.One zijn ook hoofdleden van de MACH Alliance en zetten zich in voor de ontwikkeling van open en flexibele technologiesystemen.
“We zijn verheugd om onze samenwerking met Bloomreach aan te kondigen, die onze toewijding aan het bouwen van bedrijfswaarde door middel van product en partnerschap strategisch versterkt,” zei Christopher Mills, Chief Revenue Officer van Talon.One.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230912203380/nl/
Contacts
Michelle DeMaio
Bloomreach
Bedrijfscommunicatie
michelle.demaio@bloomreach.com