Kleine ondernemingen beschouwen internationale uitbreiding als doorslaggevend voor hun groei, aldus een studie van Visa
Nu digitale betalingen niet langer een optie maar een bestaanswijze blijken te zijn, onthult nieuw onderzoek wat de volgende stap wordt: grensoverschrijdende verkoop
SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– Visa (NYSE: V) onthulde vandaag de bevindingen van de zevende editie van haar Global Back to Business Study, die vaststelde dat een groot deel van de ondervraagde kleine en micro-ondernemingen (KMO’s) van plan is om voorrang te geven aan grensoverschrijdende verkoop nu ze op zoek zijn om verder te gaan dan de Hoofdstraat en de Hogeweg om nieuwe geografische gebieden te verkennen. Verder werd in de enquête vastgesteld dat een steeds groter aantal consumenten beroep doet op overschrijvingen als transacties, waarbij om en bij 60% van de ondervraagde shoppers voorzag dat ze dit jaar vaker digitale betalingen zullen gebruiken.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230912575848/nl/
Contacts
Julianna Bryan
jbryan@visa.com