Owlin voegt consumentenvertrouwen en -beoordelingsgegevens toe aan zijn aanbod in zijn traject om het risicobeheer voor betalingsdienstverleners te transformeren
AMSTERDAM–(BUSINESS WIRE)– Owlin, een wereldleider op het gebied van risico-oplossingen voor handelaren en derden, kondigt met trots zijn volgende grote stap aan in het bevorderen van de fintech-industrie: een nieuwe functie voor consumentenbeoordelingsgegevens, speciaal ontworpen voor risicoteams binnen betalingsdienstverleners (PSP’s). Operationele uitmuntendheid wordt belangrijker dan ooit voor PSP’s en handmatige beoordelingsprocessen zijn vaak kostbaar, reactief en inefficiënt. Het nieuwste aanbod van Owlin luidt een transformatieve verschuiving in de richting van proactief, kosteneffectief en zeer efficiënt risicobeheer in.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230912401114/nl/
Owlin for Consumer Review Monitoring for Payment Service Providers (PSPs) (Photo: Business Wire)
Een van de opvallende kenmerken van de consumentenbeoordelingsfunctie van Owlin is het ongeëvenaarde vermogen om leidende risicosignalen te detecteren, zoals tekenen van nood (bijv. leverings- of productproblemen), ruim vóór grotere problemen zoals een faillissement.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230912401114/nl/
Contacts
Contact Owlin: Stefan Peekel, stefan@owlin.com, +1 201 932 4580