Bata selecteert Blue Yonder voor revolutie in merchandising en voorraadplanning
Toonaangevend schoenenbedrijf implementeert de Allocation & Replenishment-oplossing van Blue Yonder om activiteiten te verbeteren en te stroomlijnen
LAUSANNE, Zwitserland & SCOTTSDALE, Ariz.–(BUSINESS WIRE)– Om Bata’s producten op de juiste tijd op de juiste plaats te krijgen heeft Bata, een toonaangevend schoenenmerk, ervoor gekozen om zijn merchandising en replenishment planning digitaal te transformeren met Blue Yonder, een toonaangevende leverancier van supply chain-oplossingen. Het bedrijf zal de SaaS-gebaseerde Allocation & Replenishment-oplossing van Blue Yonder implementeren om te voldoen aan de uiteenlopende vraag van klanten en bedrijfsdoelstellingen.
Bata staat bekend om zijn uitgebreide schoenenaanbod, verkoopt jaarlijks meer dan 150 miljoen paar schoenen en heeft een retailnetwerk van meer dan 5.300 winkels.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230907483633/nl/
Contacts
Blue Yonder Public Relations
Marina Renneke, APR, senior directeur bedrijfscommunicatie
Tel: +1 480-308-3037, marina.renneke@blueyonder.com