Avaya demonstreert transformatieve AI-capaciteiten voor transacties en ervaringen tijdens GITEX Global 2023
Avaya illustreert een aantal usecases die de transformatieve AI-capaciteiten aantonen om voortreffelijke klanten- en werknemerservaringen tijdens klantenrelaties te bieden
DUBAI, Verenigde Arabische Emiraten–(BUSINESS WIRE)– Avaya, een internationale leider op gebied van oplossingen voor klantenervaringen, maakte vandaag bekend dat het bedrijf deelneemt aan de editie 2023 van GITEX Global, waar het bedrijf zal demonstreren hoe organisaties hun eigen manier kunnen kiezen om op AI gebaseerde klantenervaringen te bieden.
Tijdens de belangrijke aanwezigheid van Avaya op GITEX Global worden een aantal verticaalspecifieke usecases gedemonstreerd die de kracht van artificiële intelligentie (AI) aantonen om voortreffelijke ervaringen in alle klantenrelaties te bieden.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230918051918/nl/
Contacts
Avaya PR
corpcommsteam@avaya.com