18:54 uur 20-09-2023

Billups versnelt wereldwijde expansie door TAC Media over te nemen en David Krupp tot wereldwijd CEO te benoemen

NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Billups, een wereldwijd bedrijf op het gebied van Out-of-Home (OOH) technologie en beheerde diensten, heeft vandaag de overname aangekondigd van TAC Media Sdn. Bhd., (‘TAC Media’), een prominente OOH-advertentiespecialist gevestigd in Maleisië. De overname zal het regionale netwerk en de inzichten van TAC Media integreren met de mondiale voetafdruk en het technisch inzicht van Billups. Als gevolg hiervan zullen de merk- en agentschapspartners van het bedrijf directe toegang hebben tot de bekroonde diensten en de bedrijfseigen en gepatenteerde OOH-analyse- en meetmogelijkheden van Billups in heel Maleisië en Zuidoost-Azië.

“Onze intrede in Zuidoost-Azië vereiste de juiste markt en het juiste personeel, en we denken dat we in TAC Media de ideale integratiepartners voor de lange termijn hebben gevonden,” aldus Benjamin Billups, medeoprichter van Billups. “Angie en haar team hebben een prachtig erfgoed en meeslepend verhaal gecreëerd op de Maleisische markt. We kunnen niet enthousiaster zijn over hun visie voor de regio.”

TAC Media, opgericht in 2013 door brancheveteraan Angie Cutter, blinkt uit in het creëren van impactvolle campagnes die merken helpen in contact te komen met hun demografische doelgroep via een breed scala aan OOH-kanalen, zoals reclameborden, transitreclame, digitale schermen en meer. Met toegang tot meer dan 6.000 digitale en statische reclameborden in heel Maleisië biedt TAC Media het grootste netwerk van buitenreclameruimte in de regio.

“De afgelopen tien jaar hebben we een niche gecreëerd voor TAC Media als een formidabele speler in de OOH-ruimte in de regio,” verklaarde Cutter. “Deze overname markeert een nieuwe fase van vooruitgang in ons traject en we zijn blij met de vooruitzichten die voor ons liggen, vooral in een tijd waarin OOH steeds meer aan momentum en geloofwaardigheid wint als essentieel onderdeel van elke alomvattende marketingstrategie.”

Naast deze overname is Billups ook verheugd de promotie van David Krupp tot wereldwijd Chief Executive Officer aan te kondigen. Tijdens zijn dienstverband als CEO Noord- en Zuid-Amerika van Billups verdubbelde Krupp het personeelsbestand en de omzet van het bedrijf en breidde hij het uit naar verschillende nieuwe gebieden, waaronder Billups EMEA in 2021. In zijn nieuwe functie zal Krupp leidinggeven aan de wereldwijde activiteiten van Billup, waardoor Billups wereldwijd het voortouw blijft nemen in de OOH-markt en de reclame-industrie.

“Nu we de mijlpaal van ons 20-jarig jubileum naderen, onderstreept de uitbreiding van Billups naar Zuidoost-Azië onze niet-aflatende inzet voor mondiale groei en innovatie,” stelde Krupp. “De overname van TAC Media gaat onze klanten toegang geven tot uitgebreide wereldwijde hulpbronnen en ons in staat stellen consistente en uitzonderlijke service te leveren in Noord-Amerika, EMEA en nu ook Zuidoost-Azië. Deze overname is een bewijs van onze missie om het mondiale OOH-landschap opnieuw te definiëren en merken met hun consumenten over de hele wereld te verbinden.”

Met de overname van TAC Media heeft Billups nu een wereldwijde aanwezigheid in 14 landen in Noord-Amerika, Europa en Zuidoost-Azië. Door consequent hoogwaardige beheerde diensten en geavanceerde advertentietechnologieoplossingen aan te bieden, heeft Billups zijn positie in de voorhoede van de mondiale OOH-markt verstevigd en nieuwe normen gesteld voor innovatie en uitmuntendheid.

Ga voor meer informatie naar www.billups.com.

Over Billups

Billups vindt de Out-of-Home-planning en -plaatsing opnieuw uit voor het prestatietijdperk. Door kunst en wetenschap te combineren, is Billups toonaangevend in de sector met gepatenteerde wetenschappelijke targeting, nauwkeurige Out-of-Home-metingen en een door AI aangedreven aanbevelingsengine. Billups ondersteunt adverteerders, bureaus en media-eigenaren via diensten en platformtechnologie die Out-of-Home net zo geautomatiseerd en toewijsbaar maken als de meest effectieve digitale advertenties. Bezoek ons op www.billups.com.

Over TAC Media

TAC Media is een out-of-home boutique agentschap dat zich inzet voor innovatie ten behoeve van impact. Met toegang tot de grootste pool van Out-of-Home-middelen in Zuidoost-Azië loopt TAC Media voorop met datagestuurde planning en implementatie.

Met uitgebreide wereldwijde partnerschappen heeft TAC media projecten geïmplementeerd in uitdagende en concurrerende markten zoals China, het Verenigd Koninkrijk, Singapore, Indonesië, Thailand en Mexico, met behulp van een combinatie van datagestuurde inzichten, gepersonaliseerde, relevante en actuele inhoud die via de meest relevante mediakanalen wordt geleverd, ondanks geografische en taalbarrières.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Allie Mills

SalientMG

allie@salientmg.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr