Economist Impact stelt in een onderzoek vast dat 85% van het vermogen van organisaties om zich aan te passen tekort schiet
Nu investeringen in digitale transformatie duizelingwekkende cijfers halen, riskeren bedrijven om elk jaar miljoenen te verspillen wegens het niet implementeren van strategieën, aldus de vaststellingen van nieuw onderzoek in opdracht van Planview
AUSTIN, Texas–(BUSINESS WIRE)– Planview, een internationale leider in Portfolio & Value Stream Management, maakte vandaag de bevindingen bekend van een globale studie, “Bridging the gap: turning strategy into reality,” gevoerd door Economist Impact, de onderzoeksafdeling van The Economist, in opdracht van Planview. De studie onthult vaak voorkomende disconnecties in het implementeren van strategieën, wat leidt tot tekortkomingen in kritieke digitale initiatieven. De bevindingen laten een schille werkelijkheid zien: als bedrijven hun inspanningen niet opdrijven om de kloof tussen strategie en actie te dichten, zijn de gevolgen niet mis: verloren werk, verzonken kosten, gemiste digitale transformaties en het risico om voorbijgestreefd te worden.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231003798817/nl/
Contacts
Mediarelaties voor Planview
Natalie Reina
Directeur bedrijfscommunicatie
956-878-9176
natalie.reina@planview.com