08:05 uur 04-10-2023

OpenX werkt samen met Cedara om het eerste Adtech-platform te worden dat een volledige, programmatische campagne-emissiesoplossing biedt

Via dit partnerschap krijgen kopers een duurzaam toeleveringspad aan de hand van volledig geïntegreerde capaciteiten voor het meten, verminderen en compenseren van koolstofemissies.

PASADENA, Calif.–(BUSINESS WIRE)– OpenX Technologies, Inc., een van de toonaangevende toeleveringsplatformen via alle kanalen ter wereld, kondigde vandaag een belangrijk partnerschap aan met Cedara, het Carbon Intelligence Platform. Via deze integratie wordt OpenX het eerste digitale reclamebedrijf dat geautomatiseerde emissiemeting op campagnes, verminderde campagne-emissies en een gepersonaliseerde portfolio-oplossing voor koolstofcompensatie aanbiedt voor resterende campagne-emissies via Cedara’s platform.

Door Cedara’s capaciteiten op het vlak van vermindering en compensatie van media-emissies te koppelen aan de status van OpenX als eerste Netto-nul adtech-bedrijf, voert dit partnerschap het duurzaamheidsinitiatief van de sector aan met uitstekende oplossingen voor het meten en verminderen van emissies, zowel op bedrijfsniveau als in mediadistributie.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Zoey Larsen

zoey.larsen@openx.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr