Usercentrics ontvangt Europese Leader-badge van G2 voor Consent Management
MÜNCHEN–(BUSINESS WIRE)– Usercentrics, een wereldwijd toonaangevend bedrijf op het gebied van Consent Management Platforms (CMP), heeft opnieuw meerdere badges ontvangen van G2, ‘s werelds grootste en meest vertrouwde softwarehandelsplatform.
Dit najaar 2023 ontving Usercentrics een algemene Leader-badge voor Consent Management Platforms alsmede de Europese Leader-badge in deze categorie.
Deze badges hebben grote betekenis voor het team omdat ze worden toegekend op basis van ervaringen in de praktijk van zakelijke professionals en softwarekopers van over de hele wereld die gebruikmaken van de oplossingen van Usercentrics.
“De beoordelingen in de rapporten van G2 zijn gebaseerd op gegevens die aan ons zijn verstrekt door softwarekopers,” aldus Sara Rossio, Chief Product Officer bij G2. “Potentiële kopers weten dat ze op deze inzichten kunnen vertrouwen bij het onderzoeken en selecteren van software, aangezien ze zijn gebaseerd zijn op nagetrokken, geverifieerde en authentieke beoordelingen.”
Usercentrics heeft een goede reputatie als de toonaangevende Europese leverancier van oplossingen voor consent management. Het schenkt ook voldoening om een algemene Leader-badge te ontvangen als erkenning van de substantiële wereldwijde groei van het bedrijf. Usercentrics streeft ernaar organisaties in staat te stellen gegevensprivacy aan te pakken en tegelijkertijd vertrouwen op te bouwen bij hun gebruikers door hen keuzevrijheid te bieden. Dit zal verder worden verwezenlijkt door middel van innovatie en strategische partnerschappen.
In september 2022 lanceerde Google een nieuw CMP-partnerprogramma voor de Consent Mode-oplossing van het bedrijf, waarin de Usercentrics en Cookiebot Consent Management Platforms (CMP’s) waren opgenomen. En in juni 2023 maakte Usercentrics tevens bekend dat het bedrijf een van de eerste CMP-providers was die door Google was gecertificeerd als bedrijf dat voldeed aan de nieuwe vereisten van Google voor uitgevers.
Usercentrics CEO Donna Dror merkt op: “We zijn heel blij met deze erkenning van ons harde werk om onze klanten tevreden te stellen en hen te helpen een naadloze, betrouwbare naleving van de regelgeving op het gebied gegevensprivacy, waar ook ter wereld, te bereiken en in stand te houden. We streven naar voortdurende innovatie in ons Consent Management Platform (CMP), waarbij we ons aanpassen aan nieuwe regelgeving op het gebied van gegevensbescherming, zoals de Digital Markets Act (DMA), industrienormen zoals TCF 2.2 en andere nieuwe wetgeving, om er zeker van te zijn dat onze oplossingen toonaangevend blijven binnen het privacy-ecosysteem.”
Meer informatie over Usercentrics is te vinden op usercentrics.com
Bekijk wat recensenten op G2 zeggen over Usercentrics.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231009362892/nl/
Contacts
Hannah Sinz
Senior. PR Manager
pr@usercentrics.com