ORO Labs wint wedstrijd voor start-ups DPW Demo 2023
ORO Labs erkend als winnaar van start-ups met beste groeifase voor haar vermogen om het inkoopproces in verschillende systemen te orchestreren, waardoor de cyclustijd vermindert, de zichtbaarheid vergroot en het voor gebruikers makkelijk wordt om bij inkoop betrokken te zijn
SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– ORO Labs, een nternationale SaaS-provider en oprichter van ORO, een intelligent platform voor de orchestratie van inkoopworkflows, maakte vandaag haar erkenning bekend als winnaar van de prestigieuze jaarlijkse DEMO-wedstrijd, een referentie voor innovatie op gebied van inkoop, tijdens de DPW Amsterdam 2023. DEMO erkent de beste start-ups in de grootste pitch-wedstrijd voor inkoop- en toeleveringsketenbedrijven. ORO Labs won de bedrijfstrack van de “groeifase”. Het innovatieve platform van ORO Labs helpt bedrijven om snel intakeworkflows te creëren, een geïntegreerde en georchestreerde inkooptech-stack samen te stellen en het engagement van gebruikers bij inkoop binnen de hele organisatie drastisch te vereenvoudigen.
“Overal hebben bedrijven het moeilijk om inkoop te vereenvoudigen en om gebruikers beter bij inkoop te betrekken. ORO orchestreert deze workflows op elegante wijze in silosystemen en gegevens,” zegt Sudhir Bhojwani, CEO en medeoprichter van ORO Labs. “De DEMO-wedstrijd winnen is een blijk van vertrouwen voor onze visie om de inkoopervaring menselijker te maken door een verbazingwekkend platform zonder codes op te zetten voor orchestratie van inkoop, dat klanten echte soepelheid biedt en het vermogen om de gebruikerservaring te transformeren.”
“Zoals ik aangaf, is DPW Amsterdam het testterrein geworden voor baanbrekende technologieën en internationale innovators op gebied van inkoop en toeleveringsketens – en niemand vertegenwoordigt dit beter dan ORO Labs die deze DPW DEMO wint,” aldus Matthias Gutzmann, oprichter en CEO van DPW. “Ik wens het team persoonlijk te feliciteren met haar succes om te voldoen aan de uitdaging van dit jaar om inkoop sneller en efficiënter te maken, klaar om komende uitdagingen te doorstaan.”
Eerder deze week kwamen Sudhir Bhojwani en Lalitha Rajagopalan, de medeoprichters van ORO Labs, in de schijnwerpers tijdens de DPW Amsterdam met hun thematoespraak: “Inkoopworkflows nu orchestreren voor soepele activiteiten en gelukkige gebruikers.” ORO wordt door vooraanstaande internationale ondernemingen gebruikt, en verschaft organisaties:
- Een krachtige interface zonder codes – waardoor het mogelijk wordt om probleemloze workflows op te bouwen die teams en systemen verenigen zonder IT-support.
- Eenvoudige UX op maat – om welwillend, vertrouwensvol engagement te verzekeren voor elk doelpubliek: businessusers, leveranciers en het inkoopteam.
- Diepgaande integraties – om inkoop te automatiseren en gegevens in systemen en silo’s een te maken.
- Flexibele workflows – om complexe en dure aankopen op schaal te ondersteunen, om businessusers zo te helpen hun doelstellingen sneller te bereiken.
- Volledige zichtbaarheid – om geïnformeerde, conforme inkoopbeslissingen te bepalen met inzicht in alle aankopen binnen de hele organisatie.
Om een demo samen te stellen en meer te weten te komen hoe ORO Labs werkt aan #InkoopFantastischMaken, gaat u naar https://www.orolabs.ai/.
Over ORO Labs
De missie van ORO bestaat erin om inkoop eenvoudig, efficiënt en menselijk te maken. Het automatiseringsplatform van het bedrijf beteugelt en orchestreert chaotische en in silo’s gevatte bedrijfskritieke ondernemingsuitgaven door het voor werknemers eenvoudig te maken om zich met inkoop bezig te houden om relaties met leveranciers te starten, te beheren en op te bouwen. Voor informatie hoe ORO internationale ondernemingen helpt om snel te reageren op bedrijfsbehoeften en op marktcondties, en waarom het bedrijf een IDC Innovator voor Inkoop en Toeleveringsketen werd toegekend, gaat u naar www.orolabs.ai.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231016179540/nl/
Contacts
Robyn Posey
Voxus PR voor ORO Labs
ORO@voxuspr.com