De toekomst van retailreclame: Tokinomo’s Visibubble stelt nieuwe normen voor interactieve POSM-displays voor merkactivaties in winkels
Opwaardering van Point-of-Sale-marketing: Tokinomo’s Visibubble combineert innovatie en interactie om POSM-displays voor merkactivaties in winkels te transformeren
BUCHAREST, Roemenië–(BUSINESS WIRE)– Tokinomo, een toonaangevende startup in interactieve schapactiveringen, introduceert met trots Visibubble, een kosteneffectieve point-of-sale marketing (POSM)-oplossing. De nieuwe reclameoplossing voor in de winkel brengt Mobile Messaging naar het schap, waardoor de betrokkenheid van de shopper toeneemt. Producten en merken kunnen nu rechtstreeks met het winkelend publiek communiceren via tekstberichten op hun telefoon.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20231107374283/nl/
Tokinomo Visibubble – Instore Robotics Advertising (Photo: Business Wire)
Vragen over de integratie van Visibubble in komende merkactiveringscampagnes kunnen worden gericht aan Tokinomo hier.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231107374283/nl/
Contacts
Elena Filip
elena.filip@tokinomo.com